صفایی : فولاد اکسین افتخار صنعت خوزستان است

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ؛ هوشمند صفائی به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، از شرکت فولاد اکسین بازدید کرد و در جمع کارگران و مدیران شرکت گفت: فولاد اکسین از جمله شرکت هایی است که نه تنها تحریم ها تاثیری در میزان بهره وری آن نداشت که موجب پیشرفت بیش تر و خودباوری در بین کارگران آن شد و همین اقتدار و خودباوری بود که قدرت های بزرگ را پای میز مذاکره با ایران نشاند.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این دیدار- که سرپرست شعب بانک توسعه تعاون و مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان او را همراهی می کرد- دور نمای کشور را در مسیر توسعه و فولاد اکسین را افتخار صنعت خوزستان دانست و گفت: این شرکت توانست به خوبی دوران تحریم را پشت سر بگذارد و با شرایط خوبی که بعد از تحریم به وجود می آید باید آماده ورود به بازارهای خاورمیانه باشد. باید منتظر آینده خوش فولاد اکسین باشیم
صفائی گفت: برای هر واحد صنعتی که شروع به فعالیت می کند برای سال های آغازین به موجب آموزش کارکنان و سایر موارد و چال شهای روبه رو ، می توان زیان را نیز متصور بود اما خوش بختانه شاهد این هستیم که فولاد اکسین نه تنها زیان ده نبود که سود ده هم بود و حرکت رو به جلو و برنامه ریزی شده ای را در عمل انجام داد که به جرات می توان گفت: روزهای خوش این شرکت را در سال های آینده نوید می دهد.
قائم مقام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان در ادامه از راه اندازی شورای اقتصادی خبر داد و گفت: با توجه به این که ۳۰ شرکت تحت پوشش وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خوزستان است و این شرکت ها بیش ترین میزان سرمایه گذاری را در استان دارند، هماهنگی و هم افزایی بین این شرکت ها ضروری به نظر می رسید؛ بنابراین، با تفویض مقام عالی وزارت، شورای اقتصادی خوزستان تشکیل شد که نخستین جلسه آن با حضور همه مدیران عامل شرکت های مجموعه وزارتی در ماه آینده برگزار می شود.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان نقش شرکت های بزرگ را در استان برای اشتغال جوانان خوزستانی چالش برانگیز دانست و گفت: شرکت های بزرگ نفتی و صنایع پتروشیمی به رغم نقش بالایی که در اقتصاد کشور دارند، متأسفانه فرهنگ کار را در نزد جوانان و افراد جویای کار در استان تغییر داده اند به گونه ای که اغلب به دنبال راهی برای استخدام در این شرکت ها هستند. از اهداف ما تغییر نگرش جامعه به ویژه جوانان به مقوله کار است تا همه کار را یک امر مقدس بدانند و این امر نیازمند فرهنگ سازی است.
صفائی، حمایت از تولید کنندگان، خرید و استفاده از تولید محصولات درون استانی را اولویت مهم و اساسی استان بر شمرد و گفت: باید استفاده از محصولات درون استانی به یک فرهنگ تبدیل شود .
گفتنی است: در ابتدای این دیدارمدیرعامل شرکت فولاد اکسین گزارشی از وضعیت حوزه ی مسوولیت خود و مشکل های پیش روی صنعت فولاد را ارایه کرد و در ادامه یارعلیزاده مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان و عالی محمودی رییس شعب بانک توسعه تعاون در استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/580639کپی شد!
47
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.