مدیران باقی مانده از دولت قبل، وزرای روحانی را به استیضاح می کشانند

عزت الله یوسفیان ملا با اشاره به حضور برخی از مدیران دولت احمدی نژاد در دولت یازدهم گفت: دولت فعلی درباره تغییر مدیران دولت گذشته تعصب زیادی نداشت،در حالیکه می بایست نیروهایی که با دولت فعلی هماهنگی ندارند در بدنه دولت حضور نداشته باشند.

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: زمانیکه مدیران دولت یکدست نباشند کارها پیش نمی رود و به خودی خود متوقف می شود.در استان مازندران مدیرانی حضور دارند که میزان وابستگی آنها به دولت گذشته مشهود است.این در حالی است که اگر وابستگی آنها سیاسی نبود و صرفا به دنبال انجام امور بودند حضورشان اشکالی نداشت.

این نماینده مجلس افزود: این دو گانگی در نحوه عملکرد مدیران را در سطح کشور هم می توان دید و با وجود وابستگی سیاسی به دولت قبل همچنان در بدنه مدیریتی کشور حضور دارند.

به گفته یوسفیان ملا حتی برخی از وزرا به دلیل عملکرد برخی از مدیران خود که از دولت قبل حضور دارند دچار مشکل شده وکارشان به استیضاح نیز کشیده شده است .

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: با اشاره به اینکه به صرف تغییر دولت نباید همه مدیران تغییر کنند و از خدمات مدیران کارآمد باید استفاده شود در عین حال خاطر نشان کرد: نمی بایست نیروهایی که چوب لای چرخ دولت می گذارند همچنان در مدیریت حضور داشته باشند و باید اینگونه افراد کنار گذاشته شوند.

https://hoorkhabar.ir/580585کپی شد!
25