عراقچی و جلیلی به مجلس خبرگان می روند

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی پس از نشست هیئت رئیسه خبرگان رهبری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار این دوره از اجلاس خبرگان رهبری قرار دارد مذاکرات هسته ای و بررسی برجام است که برای تحلیل و تبیین آن از وزیر امور خارجه دعوت شده بود که به علت سفر آقای ظریف، آقای عراقچی در این اجلاس حضور می یابد.

وی گفت: همچنین از آقای جلیلی دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی به منظور تبیین و بررسی برجام در جمع اعضای خبرگان رهبری دعوت شده است که به عنوان دیگر میهمان ویژه هجدهمین اجلاس خبرگان حضور می یابد.

رئیسی همچنین بررسی مسائل منطقه ای را از دیگر موضوعات ویژه ای دانست که در دستور کار این دوره از اجلاس خبرگان رهبری قرار گرفته است.

وی گفت: به همین منظور رویدادهای منطقه به ویژه اقدامات امریکا و انگلیس و گروههای تروریستی دست ساخته آنان با حضور یکی از فرماندهان سپاه پاسداران در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری تحلیل و بررسی می شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: در این اجلاس دو روزه شماری از اعضا در قالب نطق میان دستور در خصوص عمده ترین مسائل و موضوعات کشور سخنرانی خواهند کرد.

رئیسی حضور نمایندگان مجلس خبرگان در مرقد مطهر امام راحل (ره) و همچنین دیدار با رهبر معظم انقلاب به منظور بهره مندی از رهنمودهای ایشان را از دیگر برنامه های این دوره از اجلاس خبرگان رهبری برشمرد.

هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری صبح فردا آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

https://hoorkhabar.ir/580679کپی شد!
95