تجلیل از کارمندان نمونه ملی حفاری

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مراسم گرامیداشت هفته دولت با حضور مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره، جمعی از مدیران، مسئولین، متخصصان صنعت حفاری و کارمندان نمونه سال برگزار گردید.
در این مراسم مهندس حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ارج گذاری به زحمات همه خدمتگزاران و کارکنان دولت گفت : نامگذاری این هفته، ارج گذاری به همه ارزش ها و تکریم و تجلیل از زحمات و تلاش های انسان هایی است که عمر خود را در راه خدمت به جامعه سپری کرده اند.
وی افزود : خدمتگزاری به مردم بالاترین افتخار است و همه وظیفه داریم با تلاش مضاعف برنامه های پیش بینی شده دولت خدمتگزار را تحقق بخشیم.
مدیرعامل شرکت هفته دولت را برای زنده نگه داشتن یاد دولت مردان که همه عمر خود را در راه خدمت به کشور گذراند عنوان کرد و افزود : امسال سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده است و می بایست با همسویی، همگرایی و وحدت در راه پیشرفت و تعالی جامعه و سرافرازی ایران اسلامی بیش از گذشته تلاش نماییم.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به نقش و اهمیت مدیریت، در راهبری سازمان ها اشاره کرد و گفت : مدیریت مهمترین عامل در توسعه، حیات و زوال سازمانهاست ، بنابراین هر گونه تغییر در سازمان و جابجایی مدیران در جهت شایسته سالاری، استفاده از مدیران کاردان، لایق و همسو با برنامه ها صورت می گیرد.
وی در ادامه افزود : اگر بخواهیم بهره وری شرکت را افزایش دهیم باید برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت وکنترل را در سرلوحه کار قرار دهیم تا سازمان با کارایی و اثربخشی بیشتر در مسیر اهداف پیش بینی شده حرکت نماید.
بهمنی گفت: هدف همه ما خدمت به کشور، تحقق برنامه های دولت و پیروی از مقام معظم رهبری است و باید بدور از هر نگاه جناحی از آرمان های انقلاب و خون شهدای گرانقدر دفاع نماییم.
بهمنی به مدیران خوب و اثربخش اشاره کرد و گفت : مدیران اثربخش موانع را تبدیل به فرصت و با تدبیر، استفاده از نظرات متخصصان و کارشناسان، خلاقیت وابتکار،مثبت اندیشی، اهداف پیش بینی شده را تحقق می بخشند.
مدیرعامل شرکت، کارمندان شرکت ملی حفاری ایران را انسان هایی پرتلاش،صادق و سخت کوش عنوان کرد و بر توجه به حل مشکلات کارکنان و مشارکت آنان در تصمیم گیری ها تاکید کرد.
در ابتدای این مراسم مهندس ناصر قلی پور مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت گزارشی از فعالیت های شرکت ارائه داد و گفت : تلاش ها و زحمات شهیدان رجایی و باهنر چه قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و مسیری که این دو عزیز ولایت مدار طی کردند می تواند بهترین الگو برای دولتمردان باشد.
وی در ادامه گفت : دیپلماسی اصلی دولت تدبیر و امید اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و … است.
وی افزود : نفت، موتور اقتصاد و توسعه کشور است و کلید آن دسترسی به مخازن نفت وگاز با حفر چاه می باشد که توسط صنعت حفاری کشور در اقصی نقاط میهن اسلامی انجام می پذیرد.
قلی پور ناوگان عملیات شرکت را ۷۴ دکل حفاری خشکی و دریایی برشمرد و گفت : هم اکنون این دستگاه در بیش از ده استان کشور برنامه های حفاری چاهها در دست اجرا دارند.
وی افزود : امسال تاکنون ۱۴۶ هزارو ۴۶۸ متر حفاری صورت پذیرفته که نسبت به مدت مشابه ۸ حلقه چاه بیشتر است.
قلی پور در ادامه گزارشی از واحدهای خدمات فنی مهندسی ، پروژه ها، خدمات ویژه و عملیات حفاری ارائه داد و سهم ملی حفاری را از حفاری دکل های خشکی در بازارهای داخلی ۶۷ درصد عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: در بخش مدیریت پسماند و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی در سال ۹۲ فقط ۹ مجموعه مدیریت پسماند داشته ایم که با برنامه ریزی های صورت گرفته هم اکنون به ۲۲ دستگاه رسیده است و برنامه افزایش تجهیزات به ۴۵ دستگاه در دست اقدام می باشد.
مدیر برنامه ریزی تلفیقی در خاتمه بر تلاش مضاعف، کار برنامه ریزی شده، مشتری مداری و پاسخگویی به نیاز متقاضیان و بهینه سازی هزینه ها در بازار رقابت تاکید کرد.

https://hoorkhabar.ir/580622کپی شد!
48