اختصاص ۳۰ هکتار زمین برای آموزش کشاورزی از سوی آیت الله موسوی جزایری

به گزارش هورنیوز ؛ به نقل از سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری هدف این اقدام خداپسندانه را باقیات‌ و صالحات برای خود عنوان کرد و اظهار داشت: ما اگر بمب اتم و صنایع آدم کشی نداریم ولی در عوض امام رضا(ع) را داریم و همین برای ما کافی است.

وی در خصوص پیروزی در مذاکرات هسته ای تصریح کرد: معجزه ای در این امر نهفته است، چون تعدادی دولت زورگو تعامل با ایران را پذیرفتند و من مطمئن هستم دست غیبی در کار بوده است.

آیت الله موسوی جزایری به وضعیت نسبتا بد اشتغال و رواج بیکاری در خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت: در حال حاضر در استان جوانان زیادی هستند که به علت نداشتن شغل حتی ازدواج هم نکرده‌اند و این شرایط به‌هیچ‌وجه زیبنده خوزستان نیست.

امام جمعه اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه شغل دولتی در خوزستان وجود ندارد و شغل آزاد هم سرمایه می‌خواهد که جوانان در شرایط فعلی از آن بی‌بهره هستند.

وی گفت: علیرغم مهیا بودن شرایط اشتغال در بخش های فنی در استان، ولی برنامه‌ریزی مناسبی برای آموزش رشته‌های فنی وجود نداشته و به‌رغم کمبود نیرو در این بخش، جوانان خوزستانی از مشکل بیکاری رنج می برند.

آیت الله جزایری در خاتمه از دولت خواست نسبت به ریشه کنی معضل بیکاری جوانان خوزستان اقدام نماید.

https://hoorkhabar.ir/580632کپی شد!
46