موبایل سرطانزاست

نوعی عدم تعادل متابولیسمی که به دلیل انرژی تابشی از وسایل بی‌سیم ایجاد می‌شود، می‌تواند منجر به خطراتی برای سلامتی شود، مانند بیماری‌های تباهی بازسازی سلول‌های عصبی و سرطان.

این عدم تعادل، همچنین به‌عنوان استرس اکسیداتیوشناخته می‌شود که از بین رفتن تعادل میان انواع تولید اکسیژن واکنش‌پذیر و آنتی اکسیدان می‌باشد.

تاثیر خطرناک انرژی تابشی از وسایل بی‌سیم می‌تواند حین مکانیسم کلاسیک تضعیف اکسیداتیو در سلول‌های زنده به وقوع بپیوندد. این مطالعه که نتایجش در the journal Electromagnetic Biology & Medicine منتشر شده، اطلاعاتی تجربی در مورد تاثیرات متابولیسمی انرژی تابشی ناشی از فرکانس رادیویی ضعیف در سلول‌های زنده را آشکار کرده است.

به گفته محققان، استرس اکسیداتیو نه تنها عامل بروز سرطان است بلکه ناهنجاری‌های مهم دیگری مانند سردرد، فرسودگی روانی و حساسیت پوستی را هم موجب می‌شود که می‌تواند با طولانی شدن مدت در معرض بودن، پیشرفت هم بکند.

این اطلاعات، علامت روشنی از خطرات واقعی این نوع انرژی‌های تابشی برای سلامت بشر هستند. گونه‌های واکنش پذیر اکسیژن، اغلب به دلیل محیط‌های پویا و پرحرارت، در سلول‌ها ایجاد شده و می‌توانند با انرژی تابشی بی‌سیم معمولی هم ایجاد شوند

https://hoorkhabar.ir/577768کپی شد!
34