آغاز دوره آموزش تربیت مدیران جوان و توانمند سازی کارشناسان شاغل استانداری خوزستان و فرمانداری ها

  به گزارش هورنیوز از روابط عمومی استانداری خوزستان , دکتر عبدالحسن مقتدایی استانداراین استان به همراه معاونین خود , تعدادی از  مدیران کل ستادی و فرمانداراهواز  درآیین آغازبکار این دوره آموزشی  شرکت و ازسطح کلاس های آموزشی و نیز ورزش صبحگاهی کارورزان بازدید بعمل آوردند.

    دکتر مقتدایی  درحاشیه این مراسم درگفت وگویی هدف از برگزاری این دوره را تربیت مدیر و نیز توانمند سازی کارشناسان شاغل درمجموعه استانداری , فرمانداری ها و بخشداری ها برای کسب مهارت درانجام بهتروظایف  بصورت کارورزی و استاد – شاگردی عنوان کرد .

  وی گفت : باتوجه به اهتمام وزارت کشور برای جذب حداکثری کارکنان مجموعه استانداریها درپست های مدیریتی آینده , تصمیم گرفتیم این دوره ها را برای تربیت نیروها برگزارکنیم .

  گفتنی است  برگزاری این دوره ازکارهای ابتکاری استاندار خوزستان است که توسط مرکز آموزش وپژوهش استانداری و باهمکاری مرکزآموزش فنون اهواز وابسته به شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب بصورت کارگاه آموزشی ( تئوریک ) و شرکت درشوراها و کارگروهای اداری ( عملیاتی ) برگزارمی شود.

   استاندارخوزستان افزود: برگزاری دوره آموزش تربیت مدیر و توانمندسازی کارشناسان ازسال گذشته کلید خورد که ابتدا ۱۵۰ نفر ازسوی ادارات کل استانداری و فرمانداریها معرفی شدند که با غربالگری براساس توانمندی های افراد و بدون دخالت هرگونه ملاحظات سیاسی و یاحزبی , ۴۳ نفر انتخاب شدند .

   دکتر مقتدایی طول این دوره آموزشی  را ۴ ماه اعلام کرد که در روزهای چهارشنبه وپنج شنبه بصورت کارگاه آموزشی و شرکت درجلسات و همایش ها برگزار می شود.

  وی افزود: کارورزان روزگذشته درشورای اشتغال  , شورای ایمنی راهها و شورای اداری استان خوزستان شرکت کردند تا بصورت استاد – شاگردی موارد لازم را فراگیرند.

  گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان حاکی است که دکتر مقتدایی که آقایان فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی , دهقان معاون امنیتی و سیاحی معاون عمرانی , وی را همراهی می کردند صبح امروز پنج شنبه دربرنامه ورزش صبحگاهی این کارورزان شرکت کردند که بااستقبال شرکت کنندگان مواجه گردید.

  دکتر مقتدایی و هیات همراه درادامه ازکلاس آموزشی این دوره بازدید بعمل آورد  و درجمع آنان به ایراد سخنرانی پرداخت .

https://hoorkhabar.ir/577787کپی شد!
27