توقیف ۱۵ محصول توسط استاندارد در خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در خردادماه امسال کارشناسان این اداره کل ۱۵ محصول مختلف از فروشگاه‌ها و واحدهای تولیدی استان خوزستان را به علت فروش و عرضه محصولات غیر استاندارد و نیز جعل نشان استاندارد توقیف و جمع آوری کردند.

رضا دهدشتی زاده اظهار کرد: در خردادماه امسال کارشناسان این اداره کل ۱۵ محصول مختلف از فروشگاه‌ها و واحدهای تولیدی استان خوزستان را به علت فروش و عرضه محصولات غیر استاندارد و نیز جعل نشان استاندارد توقیف و جمع آوری کردند.

وی افزود: از جمله این محصولات می‌توان به شیر آلات بهداشتی و ساختمانی (ظرفشویی، روشویی، حمام)، لوله Pvc، سبزی خردکن، ضد زنگ، تیرچه سیمانی، بچینگ تولید بتن آماده و قطعات و لوازم یدکی خودرو از جمله لنت ترمز، وایرشمع، چراغ جلو و عقب پراید، چراغ جلو و عقب پژو۴۰۵، کمک جلو و عقب پراید، کمک جلو و عقب پژو ۴۰۵، بازو و تیغه برف پاک کن، دیسک و صفحه کلاچ اشاره کرد که در راستای نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری و بازدید کارشناسان این اداره کل از برخی مراکز تولید و عرضه صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: کالاهای مذکور به علت نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد و یا جعل نشان استاندارد از بازار جمع آوری و توقیف شده‌اند.

دهدشتی‌زاده در پایان، از همشهریان و هم‌استانی خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

 

https://hoorkhabar.ir/575107کپی شد!
80