مقتدایی: جامعه کارگری در همه عرصه ها حضور فعال داشته است

استاندار خوزستان گفت: برگزاری همایش بسیج کارگری یادی از شهدای کارگر است که خدمات ارزنده​ای برای کشور داشته​اند و تقدیم یک هزار و ۳۰ شهید در این قشر، نشان داد که جامعه کارگری در همه عرصه​ها حضور فعال داشته است.

عبدالحسن مقتدایی در این همایش که امروز، نهم اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: بدون شک زمانی سازمان‌ها، دستگاه​ها و واحدهای تولیدی موفق هستند که حرمت کارگران خود را نگه دارند زیرا کارگران مجموعه​ای هستند که بی​مهابا از همه چیز گذشته​اند.

وی افزود: کارگران کسانی هستند که به صورت مستمر در دوره​های مختلف تاریخ اقدامات بزرگی انجام داده​اند و اعتصاب کارگران نفت از جمله این قدم​های بزرگ بود که نقش موثری در زمان وقوع انقلاب اسلامی داشت.

مقتدایی تصریح کرد: به طور کلی ابتکارات و خدمات جامعه کارگری در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس هنوز فراموش نشده است و حتی در زمینه بازسازی تخریب​ و خسارات ناشی از جنگ تحمیلی نیز کارگران پیشتاز بوده​اند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بار اصلی سختی​های جامعه بر دوش جامعه کارگری است و ما باید به همان میزان که به خدمات جامعه کارگری نیاز داریم، به فکر حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشت آن‌ها نیز باشیم

در این مراسم ضمن قدردانی از کلیه کارگران استان، از خانواده شهید نصرالله تقوی به عنوان یکی از شهدای کارگر خوزستان تقدیر شد.

https://hoorkhabar.ir/569028کپی شد!
43