برای نخستین بار؛ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان موفق به استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبرداد:‌ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به عنوان نخستین اداره کل استان موفق به استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی شد.

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، هوشمند صفائی در نشست گزارش نهایی پروژه استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی- که با حضور مدیران کل برنامه ریزی و بودجه و منابع انسانی استانداری استان خوزستان برگزار شد- گفت:‌ هدف اصلی ما خدمت و اثربخشی بیش تر در استان است که در راه نیل به این هدف به حول و قوه الهی در سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی”، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان دستگاه پیشرو موفق به استقرار نظام قیمت تمام شده و بودجه ریزی عملیاتی شده است.
او یکی از مشکل هایی را که بیش تر دستگاه ها با آن روبرو هستند، مواجه با کسری بودجه در پایان سال دانست و گفت:‌ مواجه با کسری بودجه در پایان سال ناشی از نبود یک نظام بودجه ای منسجم و قانون مند است.
صفائی خاطر نشان کرد: از زمان ادغام سه وزارتخانه کار و امور اجتماعی، تعاون، و رفاه با توجه به گستردگی حیطه عملکردی وزارتخانه جدید، لزوم اجرایی کردن ساختاری یک پارچه و قانونمند در نظام بودجه ای بسیار لازم به نظر می رسید؛ با توجه به این موضوع و با هدف شفاف سازی هر چه بیش تر عملکرد بودجه ای، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به استقرار نظام قیمت تمام شده و بودجه ریزی عملیاتی کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تاکید کرد: برای اصلاح نظام اداری باید به سمت علمی تر کردن عملکرد دستگاه های دولتی برویم. به سمتی که ارتباط دستگاه ها را هر روز بیش تر و محکم تر کنیم.
گفتنی است: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دومین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح کشور است که اقدام به استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی کرده است.

 

https://hoorkhabar.ir/565342کپی شد!
75