المپیاد بازی‌های بومی – محلی خوزستان در اهواز برگزار شد

المپیاد بازی‌های بومی – محلی خوزستان با شناخت نفرات برتر در اهواز به پایان رسید.

علی جباری، دبیر هیات ورزش‌های روستایی و بازی​های بومی – محلی استان اظهار کرد: المپیاد بازی‌های بومی – محلی خوزستان به میزبانی اهواز و با حضور تیم‌های اهواز الف، اهواز ب، آبادان، دشت آزادگان و هویزه در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رشته کشتی محلی در بخش آقایان و یک‌قل دوقل در بخش بانوان برگزار شد.

وی ادامه داد: در رشته کشتی محلی و در وزن ۸۵+ کیلوگرم حمیدرضا غیبی از شهرستان آبادان عنوان نخست را کسب کرد و عباس آلبوحمل از شهرستان دشت آزادگان به مقام دوم رسید. در وزن ۸۵- کیلوگرم نیز یحیی حردانی‌سعیدی از دشت آزادگان مقام اول را به دست آورد و حامد حاتمی از شهرستان آبادان در مکان دوم جای گرفت.

دبیر هیات ورزش‌های روستایی و بازی​های بومی – محلی خوزستان افزود: در بخش بانوان و در رشته یه‌قل دوقل مرضیه غلامی و پروانه امانی از شهرستان آبادان عنوان نخست را به دست آوردند، یاسمین مزرعه و الهام شاهی از سوسنگرد مقام دوم و شهلا لویمی و زینب خدایار از تیم اهواز ب مقام سوم را کسب کردند.

وی در پایان گفت: این جشنواره با همت هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی – محلی خوزستان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی – محلی شهرستان اهواز برگزار شد و رقابت‌ها در سطح خوبی انجام شد.

https://hoorkhabar.ir/565327کپی شد!
57