شهادت دو مامور نیروی انتظامی در درگیری با سارقان مسلح

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از شهادت دو مامور نیروی انتظامی شهرستان “لالی” در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد صالحی در تشریح این خبر گفت: ​در پی شناسایی دو سارق شرور و سابقه‌دار در شهرستان لالی، ماموران جهت دستگیری سارقان وارد عمل شدند که در طی تعقیب و گریز وارد منزلی در منطقه مسکونی این شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه عملیات، سارقان مسلح از مخفیگاه خود به سمت ماموران اقدام به تیراندازی نموده که ماموران جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به شهروندان و شلیک​های بعدی و همچنین فرار مجرمان از صحنه جرم، اقدامات پیشگیرانه ای انجام دادند که در نهایت دو نفر از ماموران جان بر کف و وظیفه‌شناس شهرستان لالی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، که منجر به شهادت آنها شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: ماموران با توجه به محاصره محل مورد نظر و تدابیر پلیسی هر دو مجرم شرور را در کمترین زمان ممکن دستگیر نمودند که در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه اسلحه کلاشینکف کشف شد.

صالحی با اشاره به این‌که اجازه ناامنی و بر هم زدن نظم عمومی را به هیچ کس نخواهیم داد، خاطرنشان کرد: در این عملیات اولویت اول پلیس پیشگیری از هر گونه آسیب به مردم محل از سوی مجرمان مسلح بوده است، که خوشبختانه در این درگیری هیچ گونه آسیبی به افراد غیر نظامی وارد نگردید.

https://hoorkhabar.ir/562858کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.