جشن ها و برنامه های معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در دهه فجر

سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی با جشنها و مراسمات مختلف گرامی داشته شد.

سی و شش سال از انقلاب بزرگ و مردمی ایران که به رهبری پیری فرزانه به وقع پیوست می گذرد و نهال کوچک انقلاب به درختی پربار بدل گشته است. هر سال در سالروز این انقلاب شکوهند جشنهای بزرگ و مراسمات مختلفی برگزار می شود. معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری نیز امسال به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و روزهای پیروزی انقلاب ایران برنامه های مختلفی برگزار می نماید.

امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری در گفتگویی در خصوص برنامه های دهه فجر گفت: در دهه فجر علاوه بر ۳ جشنی که معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار می نماید، به مدت ۷ شب ۷ جشن در مناطق مختلف شهر اهواز برگزار می شود که طبق هماهنگی های به عمل آمده با صداوسیمای مرکز خوزستان این جشنها از شبکه استانی پخش خواهدشد. همچنین جشن شکوفه های انقلاب با حضور «خاله شادونه» ، جشنهای دهه فجر در مدارس شهردار مدرسه ، جشنواره طرح شهردار خانواده در مناطق مختلف برگزار می شود. از دیگر برنامه های ما که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود ،  تئاتر کودک با عنوان آپارتمان درختی ، همایش پلیس مدرسه ، نمایشهای خیابانی بهمن ماه (دهه فجر) ، برگزاری دومین نمایشگاه ارمغان سلامتی ۲ ، برگزاری نمایشگاه گذر و هنر ، مانور بزرگ جمع آوری متکدیان می باشد.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه هایی که از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری برگزار می شود برگزاری کنسرت سالار عقیلی در پارک جزیره اهواز به طور رایگان است.

آهن جان همچنین با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه سواری از پل غدیر تا پل سوم  گفت: در این دهه مبارک مسابقات و جشنواره هایی ازجمله   ، برگزاری مسابقات شطرنج آقایان و بانوان ویژه پرسنل شهرداری ، برگزاری مسابقات تنیس روی میز آقایان و بانوان ویژه پرسنل شهرداری ، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی آقایان ویژه پرسنل شهرداری ، جشنواره ورزشی بزرگ به مناسبت دهه فجر در پارک ساحلی شامل : پرواز بادبادک ها، بسکتبال، بدمینتون، دوچرخه سواری، دو استقامت و … ویژه شهروندان ، پرواز بادبادک ها و سامانه نشاط به مناسبت دهه فجر ویژه شهروندان ، جشنواره پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه فجر ویژه شهروندان و … برگزار می شود.

معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری در پایان با بیان اینکه اینها تنها بخشی از برنامه هایی است که به اجرا در می آید گفت: علاوه بر برنامه های اعلام شده ، در معاونتهای اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری های مناطق هفتگانه شهرداری دهها برنامه دیگر برگزار می شود که گزارش آنها متعاقبا اعلام می گردد.

منطقه تاریخ ساعت شروع موضوع جشن مکان
یک ۱۳/۱۱/۹۳ ۳۰ :۲۰ بشارت بهار پارک شهید هاشمی
دو ۱۴/۱۱/۹۳ ۳۰ :۲۰ بشارت بهار پارک ۴۲هکتاری
سه ۱۵/۱۱/۹۳ ۳۰ :۲۰ بشارت بهار پارک زیتون
چهار ۱۶/۱۱/۹۳ ۳۰ :۲۰ بشارت بهار پارک گلها
شش ۱۷/۱۱/۹۳ ۳۰ :۲۰ بشارت بهار پارک شهید سبحانی
هفت ۱۸/۱۱/۹۳ ۳۰ :۲۰ بشارت بهار جاده ساحلی شرقی
هشت ۱۹/۱۱/۹۳ ۳۰ :۲۰ بشارت بهار پارک رشد

 

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تاریخ ساعت موضوع جشن مکان
۱۷/۱۱/۹۳ ۱۵ الی ۱۷ غنچه های انقلاب با حضور خاله شاهدونه پارک خانوادگی جزیره
۲۰/۱۱/۹۳ ۳۰ :۲۰ بشارت بهار با حضور هنرمندان کشوری و استانی پارک خانوادگی جزیره
۲۱/۱۱/۹۳ ۳۰ :۲۰ اجرای زنده موسیقی سنتی توسط آقای سالار عقیلی پارک خانوادگی جزیره

 

https://hoorkhabar.ir/562887کپی شد!
244
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.