وزیر ورزش: نزدیک به ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در خوزستان وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: نزدیک به ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در خوزستان وجود دارد.

محمود گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه‌های ملی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:​ چندین پروژه ناتمام که شاید نزدیک به ۱۰۰ پروژه باشند در خوزستان وجود دارند که بخش عمده آن‌ها به دلیل عدم پیش‌بینی اعتبارات لازم، از سال‌های گذشته متوقف شده‌اند که این باعث تاسف است، چرا که این پروژه​ها که عظیم هم هستند، شروع شده‌اند ولی نیمه‌کاره رها شده‌اند.

وی بیان کرد:​ می‌شد پروژه ها را چندتا چندتا و به تعداد کم شروع و تمام کرد و بعد پروژه جدیدی تعریف کرد ولی متاسفانه حجم وسیعی از پروژه ها بدون این‌که اعتبارات پیش‌بینی شوند، آغاز شدند و حالا باید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، به صورت محدود و مقطعی بخشی از این پروژه ها را به اتمام رساند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان‌کرد: ​در کل این پروژه‌ها حجم بالایی از اعتبارات را طلب می‌کند که اکنون امکاناتش نیست ولی تلاش می‌کنیم تا حدی که بشود از سایر بخش ها و بخش خصوصی کمک بگیریم. همچنین از استان‌های نفت‌خیز و استان‌هایی که شرکت نفت دارند احتمال این که بشود از کمک‌شان بهره برد، وجود دارد و خواهش می کنیم که به ما کمک کنند تا این پروژه ها به نحوی یا حتی مشارکتی به اتمام برسند.

وی ادامه داد:​ وزارت خانه اعتباری ندارد و اعتبارات، هر کدام در جای خودش پیش بینی می شود. بخشی از اعتبارات استانی، بخشی ملی، بخشی وزارتی و بخشی مربوط به شرکت توسعه است. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توجهش این است که پروژه‌های بالای ۹۰ درصد را تمام کند و بعد هم احتمالا در سال ۹۴ پروژه های ۷۵ درصد به بالا را به پایان برساند و فعلا هم پروژه‌های ۵۰ درصد متوقف هستند.

گودرزی در پاسخ به سوال خبرنگاری که با توجه به رایزنی شما و رفع مشکل چهار ملی‌پوشی که با مشکل کارت پایان خدمت مواجه هستند، آیا برنامه‌ای برای حل مشکل سایر بازیکنانی که در این زمینه با مشکل مواجه هستند دارید؟ گفت:​ با دکتر فیروزآبادی مذاکراتی داشتیم و وی هم صحبت کرد و براساس خواهشی که شد موافقت شد در این راستا به تیم ملی کمک کنند ولی مساله باشگاهی بحث جداگانه ای است و طبیعتا اگر اشتباه یا تخلفی رخ داده است حتما باید مراجع قضایی تصمیم‌گیری کنند. در کل این درخواست موقت بوده است و درخواستی بود که برای زمان محدود با آن موافقت شد تا این نفرات به تیم‌ملی کمک کنند که چهار نفر هم بودند و البته سرمربی دو نفر از آن‌ها را خط زد و ان‌شاالله مشکل آن‌ها هم حل شود.

وی درباره وضعیت حسین رضازاده برای ثبت نام در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان‌کرد: مدت کوتاهی از دوره رضازاده باقی مانده است و اگر از شورای شهر هم حضور در فدراسیون وزنه برداری را بخواهد احتمالا با مشکل قانونی رو به رو است و بازرسی کل کشور از حضور او در انتخابات جلوگیری می کند و طبیعی است که او باید یا شورای شهر یا ریاست فدراسیون را انتخاب کند.

https://hoorkhabar.ir/542000کپی شد!
40