لزوم تشکیل ستاد پیگیری پیام‌های‌ مقام معظم رهبری به اجلاس‌های نماز

مسئول تربیت و آموزش و طرح صالحین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: با مطالعه ۲۲ پیام مقام معظم رهبری در اجلاس‌های پیشین نماز متوجه می‌شویم که لازم است، ستادی برای پیگیری سخنان ایشان تشکیل شود.

حجت‌الاسلام سعید دسمی در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که امروز (۱۰ دی ماه) در اهواز در حال برگزاری است؛ با بیان اینکه امام جماعتی که بیشترین ارتباط را با نمازگزاران و محله خود برقرار کرده و مسجد را به خوبی مدیریت کرده است از بیشترین موفقیت برخوردار گشته است، اظهار کرد: مجموعه‌ای از عوامل مسجد شامل هیئت‌ امنا، کانون بسیج، تولیت و … چنانکه از هماهنگی مطلوبی برخوردار بوده‌اند، باعث شده‌اند مسجد از موفقیت برخوردار شود.

وی افزود: نوع مسئله‌ای که در مسجد بیان می‌شود، همچنین ملاحظه حق همه نمازگزاران به لحاظ سن، جنس و سطوح و بهره‌گیری از ظرفیت طلاب، دانشجویان، معلمان و جوانان فعال، مسجد را از رونق بالایی برخوردار می‌کند.

دسمی گفت: حوزه علمیه اهواز با محوریت آیت‌الله موسوی ‌جزایری؛ نماینده ولی فقیه در خوزستان مکلف شد نزدیک به یک‌هزار طلبه پس از تعطیلی حوزه علمیه به مساجد اعزام کند.

مسئول تربیت و آموزش و طرح صالحین سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: به این ترتیب حضور جوانان، دانشجویان و طلاب در مساجد و سرپرستی تعدادی از جوانان و نوجوانان در قالب حلقه‌های تربیتی صالحین پایه‌گذاری شد که با ارتباطات محبت‌آمیز آنها را به مساجد جذب کنند.

دسمی تصریح کرد: با مطالعه ۲۲ پیام مقام معظم رهبری در اجلاس‌های گذشته نماز متوجه می‌شویم که نماز و پیام‌های ایشان دارای مظلومیت هستند و ستادی برای پیگیری سخنان ایشان باید تشکیل شود. ادارات، کارخانجات، سازمان‌ها، نهادها، آموزش و پرورش اقتضائاتی کاملاً متفاوت دارند که باید به صورت تخصصی در آنها وارد شد. با تدوین رشته مدیریت مسجد می‌توان به این امر دست یافت.

https://hoorkhabar.ir/541359کپی شد!
47
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.