کلنگ‌زنی ۲ زمین ورزشی در اهواز

امروز با حضور جمعی از مسئولان در اهواز سرای محله و ۲ زمین ورزش چمن مصنوعی کلنگ‌زنی شد.

ظهر امروز سرای محله و دو زمین ورزش چمن مصنوعی با حضور جمعی از مسئولان در اهواز کلنگ‌زنی شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در این مراسم اظهار کرد: شورای شهر اهواز در راستای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته که هر هفته یک پروژه را به افتتاح برساند که مطمئنا این ظرفیت و پتانسیل را نیز دارد.

حجت‌الاسلام کاظم سواری اضافه کرد: کلنگ‌زنی پروژه‌های سرای محله و دو زمین چمن مصنوعی در منطقه پردیس اهواز با توجه به برآورد نیازهای جوانان و فرهیختگان منطقه است که امید داریم استفاده بهینه‌ای از این امکانات داشته باشند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها در شهر یا مغرض هستند یا ناآگاه تبلیغاتی را آغاز کرده‌ که در شورای شهر کار صورت نمی‌گیرد، گفت: ما با مغرض کاری نداریم اما خدمت دوستانی که ناآگاهند باید گفت یکی از بزرگترین خدماتی که برای شهر اهواز انجام داده‌ احداث پارک ایران زمین است.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: احداث پارک بانوان، زیرگذر شریعتی، زیرگذر خلیج فارس، تقاطع غیرهمسطح جوادالائمه، احداث کوی رمضان و کوی نهضت‌آباد از دیگر اقدامات شورای شهر بوده و همواره شاهدیم که خدمتگزاران و منتخبان مردم، اهداف و پروژه‌های خوبی را برای خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان آغاز کرده‌اند.

سواری افزود: هدف شورای شهر این است که از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کند و امید است که با روی سفید و عزت و با کارنامه‌ای که زیر آن را مردم باید امضاء کنند از این کار خارج و خدمت را به دیگران واگذار کنیم.

وی با اشاره به مشکلات منطقه پردیس اهواز گفت: منطقه پردیس منطقه نوپایی است و امکانات دیر به منطقه می‌رسد که باید هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: با وجود اینکه منطقه با زیرساخت مناسبی احداث شده، متاسفانه بعضی خیابان‌های آن بدون آسفالت بوده و از مشکل فاضلاب برخوردار است.

سواری در پایان گفت: از نیروی انتظامی انتظار داریم گشت‌زنی در این منطقه را افزایش دهد زیرا منطقه مسکونی و آپارتمانی است.

https://hoorkhabar.ir/482769کپی شد!
39
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.