معرفی برترین‌های مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان

نفرات اول تا سوم مسابقات مرحله استانی جشنواره قرآن(مدهامتان) خوزستان در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۱۰جزء، حفظ ۲۰ جزء، قرائت، اذان و ترتیل معرفی شدند.

نفرات برتر مرحله استانی نهمین دوره جشنواره قرآن(مدهامتان) کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد‌ در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، قرائت، اذان و ترتیل معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در رشته قرائت، سید فواد شوکاوی از شادگان با امتیاز ۸۵.۷۵ رتبه اول، سیدجاسم موسوی از اهواز با امتیاز ۸۲.۷۵ رتبه دوم و جعفر ملبوب از کارون با امتیاز ۷۵.۲۵ رتبه سوم را کسب کردند. در رشته ترتیل، علی شریفی از ایذه با ۸۰ امتیاز، سیدصادق سعدبعاج از شادگان با ۷۸.۵۰ امتیاز و حسن رافعی‌اصل از باوی با ۷۸ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته اذان نیز خلیل سواری از اهواز با ۷۹ امتیاز، محمدسعید مهربان از رامشیر با ۷۸ امتیاز و مهدی سیاحی از هویزه با ۷۷.۷۵ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته حفظ کل، علیرضا ثامری از کارون با ۱۸۳ امتیاز نفر اول، مهدی کثیر از شوش با ۱۷۳.۲۵امتیاز نفر دوم و علی چنانه از شوش با ۱۶۹.۲۵ امتیاز نفر سوم شدند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء نفرات برتر به ترتیب عبدالله میاحی از باوی با ۱۸۳.۷۵ امتیاز، فواد نعیماوی از شادگان با ۱۸۰ امتیاز و حسین یزدانی‌فر از ماهشهر با ۱۷۴ امتیاز معرفی شدند. در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز میلاد آلبوغبیش از ماهشهر با ۱۸۴ امتیاز، مهدی نجارنژاد از شوشتر با ۱۷۹ امتیاز و سیدعلی موسوی از رامشیر با ۱۷۴.۵ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

این مسابقات پنجم آذر با شرکت ۱۶۰ نفر از اعضای منتخب کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برگزار شد.

https://hoorkhabar.ir/482755کپی شد!
47