تقدیر از ۵۳ پژوهشگر برتر خوزستان در هفته پژوهش

نشست هماهنگی هفته پژوهش و فناوری در خوزستان امروز(۹ آذرماه) در معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری خوزستان برگزار شد.

دکتر بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان و دبیر کمیته اجرایی ستاد استانی هفته پژوهش‌و فناوری در خوزستان، در این نشست با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این کمیته در ۲۴ آبان‌ماه با حضور بیش از ۲۰ عضو، اظهارداشت: در این جلسه تصمیماتی جهت برگزاری سمینارهای نیازسنجی پژوهشی و دومین فن بازار استان گرفته شد.

وی با بیان این‌که نمایشگاه هفته پژوهش خوزستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر، از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰، برای بازدید عموم برپاست، گفت: در حال حاضر ۱۸ دستگاه اجرایی در استان درخواست برپایی غرفه در این نمایشگاه را ارائه داده‌اند که تاکنون ۳۳۶ متر از هزار و ۳۵۰ متر فضای این نمایشگاه به دستگاه‌های اجرایی اختصاص داده شده‌است. ضمن این‌که برای برپایی فن بازار استان نیز درخواست ۱۶ غرفه ۱۲ متری ارائه شده است.

 رئیس پارک علم و فناوری خوزستان افزود: به منظور تبلیغات شهری و محیطی ۱۰ بیلبورد از سوی شهرداری اهواز در اختیار ما قرار گرفته است.

در این جلسه همچنین قاسم سواری صنگوری مدیرکل منابع انسانی استانداری خوزستان، با اشاره به این‌که نمایشگاه هفته پژوهش استان در اهواز از ۲۴ تا ۲۷ آذر برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه هفته پژوهش در ۷ دی‌ماه با معرفی ۵۳ پژوهشگر برتر استان برگزار می‌شود.

عبدالعلی امیدی مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری خوزستان، نیز در این جلسه، پیرامون برگزاری هفته پژوهش در شهرستان‌های استان خوزستان اظهار کرد: مکاتباتی با فرمانداران صورت گرفته و ۶ دانشگاه محوری در شهرستان‌ها برای این منظور مشخص شده‌اند.

امیدی تصریح‌کرد: هفته پژوهش در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با محوریت دانشگاه علوم و فنون دریایی برگزار می‌شود. شهرستان‌های اهواز، بهبهان، باوی، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و باوی تحت پوشش دانشگاه رامین قرار دارند. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر متولی برگزاری هفته پژوهش در شهرستان‌های امیدیه، مسجدسلیمان و شوشتر است. دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول شهرستان‌های شوش، اندیمشک و دزفول را در این زمینه حمایت می‌کند و دانشگاه پیام‌نور ایذه مسئول برگزاری این هفته در شهرستان‌های باغملک، هفتکل و رامهرمز است.

https://hoorkhabar.ir/482775کپی شد!
56
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.