برگزاری تور فناوری برای دانشجویان دانشگاه شهیدچمران

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهید‌چمران اهواز از برگزاری تور فناوری برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه‏، فردا دوشنبه (۱۰آذرماه) خبر داد.

دکتر سید‌یحیی میرزایی درباره این بازدید، اظهار‌داشت: در تور فناوری دانشجویان جدیدالورود دانشکده‌های مهندسی، علوم، دامپزشکی، مهندسی علوم آب و کشاورزی از شرکت‌های دانش‌بنیان این مرکز دیدن می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که این تور با مشارکت انجمن‌های علمی این دانشکده‌ها برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر ۱۰۰نفر از دانشجویان برای شرکت در تور فناوری ثبت‌نام کرده‌اند که در طی این برنامه شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در مجموعه مرکز رشدفناوری دانشگاه شهید‌چمران اهواز در فضایی صمیمی به بیان اهداف، موفقیت‌ها، مشکلات و تجربیات کاری خود و همچنین چگونگی مشارکت دانشجویان در این شرکت‌ها می‌پردازند.

میرزایی با بیان این‌که برگزاری تور فناوری می‌تواند در آینده شغلی دانشجویان تاثیر زیادی داشته باشد، تصریح‌کرد: دانشجویان می‌توانند از اطلاعات ارائه شده در این تور برای انتخاب شغل آینده خود استفاده کنند. البته آن‌ها پس از شنیدن سخنان مدیر‌عامل و کارکنان شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در مجموعه، با توجه به رشته‌های تحصیلی‌شان تقسیم‌بندی خواهند شد تا باحضور در غرفه‌های تخصصی مرتبط با رشته‌های تحصیلی‌شان با آینده شغلی خود بیشتر آشنا شوند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز یادآور شد: سعی داریم در این تور فناوری فضایی صمیمی برای دانشجویان به‌وجود بیاوریم تا نسبت به آینده شغلی خود اطلاعات کافی را کسب کرده و با دیدی مثبت به شغل خود بیاندیشند.

https://hoorkhabar.ir/482749کپی شد!
42
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.