سازمان سیا به دنبال نفوذ در هیات های عزاداری است/یکی از ارکان بقای انقلاب هیات های امام حسین(ع)هستند

این پیشکسوت مداحی اظهار داشت:سازمان سیا به دنبال نفوذ در هیات ها و جلسات امام حسین(ع) است آنها دنبال این هستند تا انحرافاتی چون صوفی گری یا خواندن سبک های مبتذل غربی را وارد این جلسات کنند.

صادق آهنگران پیشکسوت مداحی مداح اهل بیت(ع) در گفتگو با رهیاب با اشاره به اهمیت هیات در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت:همه هشت سال دفاع مقدس، روضه و عزاداری بر امام حسین(ع) بود رزمندگان  پیشانی بند یا حسین بر پیشانی بسته و بر لباس های خود از عشق به امام حسین و زیارت کربلا نوشته بودند هیات ها خود را اینگونه در جبهه و انقلاب نشان دادند برای همین دشمن برای زمین زدن آنها خیلی برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد:سازمان سیا به دنبال نفوذ در هیات ها و جلسات امام حسین(ع) است آنها دنبال این هستند تا انحرافاتی چون صوفی گری یا خواندن سبک های مبتذل غربی را وارد این جلسات کنند.

صادق آهنگران  تصریح کرد:اگر در مجلسی  اشعار ضعیف و بی محتوا که خالی از حماسه و معرفت به اباعبدالله الحسین علیهم السلام است خوانده شود شک نکنید این خواسته دشمن است.

وی افزود:نباید در برابر دشمن دچار غفلت شویم و خدای ناکرده ناآگاهانه نیروی دشمن شویم دشمن تکفیری ها را به وجود آورد تا بتواند اسلام ناب را منحرف کند و چهره خشن از مسلمانان نشان دهد و با همین فکر دنبال نفوذ به هیات ها و انحراف آنها هستند.

این پیشکسوت مداحی تاکید کرد:جوانان برای یادگیری باید در مقابل پیرغلامان امام حسین علیه السلام کرنش و تواضع به خرج دهند این پیرغلامان امام حسین(ع) بودند که این فرهنگ حسینی را به ما منتقل کردند جوانان باید از شور حسینی که روز به روز بیشتر هم می شود پاسداری کنند.

 وی افزود: دشمن در حال جان کندن است تا انقلاب را زمین بزند و یکی از ارکان اصلی پیروزی و بقای انقلاب را که  جلسات و هیات های امام حسین هستند را شناسایی و نشانه گرفته است لذا هیات ها خیلی مواظب باشند.

https://hoorkhabar.ir/429381کپی شد!
93
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.