«ستاره شو» به پخش می‌رسد/ ستارگان به شبکه یک می‌آیند

محمد سلوکی برنامه «ستاره شو» را برای شبکه یک اجرا و کارگردانی می کند و قرار است این برنامه از جمعه ۱۱ مهر ماه هر هفته ساعت ۲۳ روی آنتن برود.

برنامه «ستاره شو» با موضوع ستاره شدن، توجه به نخبگان و حمایت از جریان پیشرفت های علمی و ارج نهادن به ایده های خلاقانه و نوآورانه از روز جمعه ۱۱ مهر ماه روی آنتن شبکه یک می رود.

این برنامه با بهره گیری از یک اپلیکیشن تلویزیونی مهمان خانه های مردم می شود و توسط این اپلیکیشن مخاطبان را در برنامه خود مشارکت می دهد.

برنامه «ستاره شو» با تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای محمد سلوکی جمعه هر هفته از ساعت ۲۳ به مدت ۱۲۰ دقیقه از شبکه یک به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

«ستاره شو» قصد دارد راه و رسم ستاره شدن را بدهد و جامعه هدف آن متولدان دهه هفتاد است.

مخاطبان این برنامه می توانند با اپلیکیشن تخصصی این برنامه که ساخته سروش گل محمدی است با توجه به موضوعات مطرح شده در برنامه با تلفن همراه خود فیلمبرداری کنند و به صورت آنلاین برای برنامه بفرستند و برنامه نیز آن را پخش خواهد کرد.

نکته جالب و هیجان انگیز برنامه این است که هر جمعه «ستاره شو» میزبان یکی از ستارگان سینما، موسیقی و ورزش است و آن ستارگان از بین کلیپ های ارسال شده توسط مردم یکی را به عنوان کلیپ برگزیده انتخاب می کنند و به سازنده آن کلیپ از طرف برنامه مبلغ دو میلیون تومان اعطا می شود.

تیم تهیه برنامه «ستاره شو» قصد دارد جشنواره ای در شیراز برگزار کند و از بین کلیپ های ارسال شده توسط مخاطبان به برنامه از سازندگان کلیپ های برگزیده تقدیر کند.

عوامل این برنامه به این شرح هستند: بهرام عظیمی سازنده تیتراژ، مِژده لواسانی سرپرست نویسندگان، مجتبی فرجی مدیر تولید و اشکان حاجی عبدالهی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای.

این برنامه کاری از گروه پخش شبکه یک سیماست.

https://hoorkhabar.ir/341267کپی شد!
763
۲
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • میلاد فندرسکی باسلام احتراما بنده برای اولین بار برنامه شما رو در مورخ 30 آبان مشاهد کردم نکته بسیار جالب این بود که این برنامه از شبکه سراسری برای حل مشکلات پایتخت بوده , درخصوص موضوع این هفته برنامه بنده از جناب سلوکی و دیگر همکاران ایشان و همچنین مسئولین محترم عاجرانه تقاضا دارم به مقوله ترافیک اول نگیم فرهنگ سازی کنیم چون کار فرهنگی استاندارد در بهترین شرایط 5 سال زمان میبره پس دوستان محترم این موضوع نیاز به یک حرکت اجباری و نظامی دقیق داره چون تا زمانی که ما فرهنگ سازی کنیم شاید خیلی نخبه یا ستاره ها رو از دست بدیم , لذا تقاضا دارم بجای فکر به مسائل حل شده و پیدا کردن راه حل از دانش روز دنیا در این ضمینه استفاده کنید , مخالفها خودشون یکی یکی میان جلو اون وقت روی حضور اون آقا... گزارش تهیه بفرمایید. با تشکر فراوان
  • بهرام ملکی نیا دست خوش
منتشر شده۲