آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

مکوندی: می‌خواهیم با شکست فولاد نوار امتیاز دادن‌هایمان را قطع کنیم2014-09-28_14-49-46

بهروز مکوندی اظهار کرد: تیم‌مان در وضعیت بدی قرار ندارد ولی متاسفانه برای بازی با فولاد درویشی و سلیمان‌فلاح که دو بازیکن خوب‌مان هستند را به دلیل مصدومیت و تیغ‌نورد که بازیکن اصلی ترکیب تیم است را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. ضمن این که دو بازیکن تیم‌مان هم به دلیل ابطال کارت پایان خدمت‌شان، نمی‌توانند ما را همراهی کنند.

وی ادامه داد: یکسری از بازیکنان ما بسیار جوان هستند ولی با این وجود تلاش می کنیم که مقابل فولاد که یکی از تیم های بسیار خوب لیگ و قهرمان سال گذشته لیگ برتر است، روند شکست های مان را تغییر و رو به پیروزی آوریم و شاید ان‌شاءالله بتوانیم اولین بردمان را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: طی دو روزی که با تیم بوده‌ام، فکر می کنم تیم از نظر روحی بد نیست و سعی کرده ایم که خودمان و بازیکنان را بیشتر به یکدیگر نزدیک تر کنیم. سعی می کنم آن انگیزه ای که برای کسب پیروزی لازم است را به مرور زمان به بازیکنان القا کنم تا بدانند که توانایی کسب پیروزی را هم دارند.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم آن تفکر شکست را که به تیم القا شده است، آرام‌آرام با حمایت مسوولان و تماشاگران خوب‌مان، دور کنیم و روحیه پیروزی را وارد تیم کنیم.

مکوندی درباره وضعیت بازیکن برزیلی این تیم، گفت: بازیکن بدی نیست، البته دو جلسه است که او را دیده ام و نیاز است که بیشتر با او آشنا شوم. به هر حال جزو بازیکنان است و مانند سایر بازیکنان مان از او هم استفاده می کنیم. مشکلی که تیم ما دارد، این است که از نظر نیروی انسانی، زیاد نیستیم که بتوانم تغییرات زیادی ایجاد کنم و باید از آن نفراتی که در دست مان هستند، استفاده کنیم.

وی در ادامه درباره تیم فولاد عنوان کرد: فولاد از کادر فنی خوبی بهره می برد و امسال جزو تیم های آسیایی ایران است و این تیم هم مانند ما درگیر کارت های پایان خدمت بازیکنانش است ولی با توجه به این که فولاد آکادمی قوی ای دارد، می تواند بازیکنانی را جایگزین آن ها کند و دست آن ها بازتر است. فولاد تاکنون امتیازات خوبی را جمع کرده است و با ۱۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. به هر حال ما هم تمام تلاش مان را می کنیم و برای مان فرقی نمی کند که رو به روی چه تیمی بازی کنیم. ما آمده ایم که پیروزی به دست آوریم و به این که چه حریفی روبه‌روی‌مان است، نگاه نمی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: معمولا در بازی های تیم های هم‌استانی فشار بیشتر است و من امیدوارم با تلاشی که می کنیم، پیروزی به دست آوریم و نوار شکست‌هایمان و امتیاز دادن به تیم‌ها قطع شود.

[divider]

برگزاری مسابقات آزاد و دسته‌ یک تنیس‌روی میز خوزستان2014-09-30_14-19-26

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان اظهارکرد: ۸۰ تا ۱۰۰ نفر از تنیسورهای استان در این مسابقات که ۱۰ و ۱۱ مهرماه در سالن انقلاب اهواز برگزار می‌شود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی بیان‌کرد: معمولا تنیسورهایی از شهرستان‌های اهواز، دزفول، خرمشهر، آبادان، ماهشهر، رامهرمز، بهبهان، مسجدسلیمان، گتوند، شوشتر، شوش و هندیجان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان خاطرنشان‌کرد: چهار نفر برتر مسابقات دسته یک استان به دسته برتر راه پیدا می‌کنند و در این مرحله ۱۲ نفر برتر به مصاف یکدیگر می‌روند و درنهایت شش نفر برتر به رقابت‌های آزاد و دسته سه کشور که احتمالا آبان یا آذرماه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

[divider]

سرمربی تیم فوتبال فولادنوین: هدف‌مان پرورش بازیکن برای تیم فولاد است2014-09-30_14-20-34

سیدکوروش موسوی در ابتدا درباره دیدار تیمش در جام حذفی مقابل پیام وحدت مشهد، اظهار کرد: بازی حذفی شرایط خاص خودش را دارد. ما می‌دانستیم پیام تیم جوان و با انگیزه ای است، ضمن این‌که زمین چمن مصنوعی آن جا برای ما کمی مشکلاتی ایجاد کرد و در نیمه نخست نتوانستیم موقعیت هایی به دست آوریم.

وی افزود: ولی در نیمه دوم رفته رفته بازیکنانم به شرایط زمین چمن عادت کردند و در این نیمه موقعیت های زیادی به دست آوردیم و خدا را شکر یکی از این فرصت ها تبدیل به گل شد. هر چند خیلی دیر به گل رسیدیم ولی موفق شدیم با حساب یک بر صفر پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان گفت: عملکرد بازیکنانم در این مسابقه بد نبود ولی آن انتظاری که داشتیم، برآورده نشد و البته این‌که به این صورت کار کردند، دلیل هم داشت؛ یکی این‌که زمین چمن آن جا مصنوعی بود و دیگری هم تاخیری بود که در پرواز ما به سمت مشهد پیش آمد. به هر حال خدا را شکر این پیروزی پیش از مسابقات لیگ دسته یک باعث شد که از نظر روانی در شرایط خوبی قرار بگیریم تا با آمادگی روانی خوبی روبه‌روی نیروی زمینی تهران قرار بگیریم.

وی درباره صعود تیمش به مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی و رویارویی با تیم استقلال تهران، گفت: ما در این مرحله ۲۵ یا ۲۶ مهر ماه میزبان این تیم هستیم. من در حال حاضر تمام تمرکزم روی مسابقات لیگ دسته یک است و قبل از این که به استقلال تهران فکر کنم به حریفان هفته اول و دوم مان در لیگ یک که به ترتیب تیم های نیروی زمینی تهران و یزدلوله هستند، فکر می کنم. مهم این است که امسال آغاز خوبی در لیگ دسته یک داشته باشیم.

موسوی در ادامه در ارزیابی اش از نیروی زمینی تهران در هفته نخست لیگ دسته یک کشور، عنوان کرد: حریف‌مان تیم بسیار خوب و قابل احترامی است. یک دیدار دوستانه با این تیم داشته ایم و از نظر تاکتیکی قابلیت‌های خوبی داشت و مربی خوب و فهیمی دارد. نیروی زمینی تیم بسیار با انگیزه‌ای است و ظاهرا بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده اند که قابلیت این تیم را بالاتر برده است.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم کار سختی را پیش رو داشته باشیم ولی تیم ما هم جوان، با انگیزه و جویای نام است و امیدوارم با این فاکتورها، بازی خوبی مقابل نیروی زمینی داشته باشیم و دست پر به اهواز برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان درباره اهداف این تیم در لیگ دسته یک کشور، گفت: اهداف اولیه ما قرار گرفتن در میانه های جدول به سمت بالا است و این که بتوانیم بازیکنان مستعد فولاد نوین را پرورش دهیم و برای تیم لیگ برتری‌مان آماده کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به صعود به لیگ برتر هم فکر می‌کنید؟ خاطر نشان کرد: اگر امسال تیم مان به قهرمانی برسد، می‌تواند در لیگ برتر هم شرکت کند، چرا که ما و باشگاه فولاد خوزستان دو باشگاه مستقل با ساختار مدیریتی جداگانه هستیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و به لیگ برتر هم برسیم. یقینا اگر به این صورت شود، مطمئن باشید که با تمام وجود در لیگ برتر شرکت می کنیم. ما علاوه بر این که می‌خواهیم در زمینه پرورش بازیکن کار کنیم، نگاهی هم به رسیدن به لیگ برتر داریم.

موسوی گفت: شرایط مالی تیم ما نسبت به دیگر تیم‌های لیگ یک، کمی متفاوت است. به هر حال تیم ما برای پرورش بازیکنان‏‎ امیدی که با خلا مواجه می شوند و تحویل آن ها به تیم اصلی بزرگسالان فولاد ایجاد شد و فلسفه ایجاد تیم فولاد نوین این بوده است و یقینا نمی شود که تمام بودجه صرف تیم فولاد نوین شود و ترکش‌هایی از بودجه باشگاه، به فولادنوین می رسد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که شرایط تیم ما نسبت به سایر تیم های لیگ یکی نابرابر است و ما در شرایطی مالی نابرابر مقابل حریفان صف‌آرایی می کنیم و مطمئن باشید آن ها از نظر بار فنی و بازیکنان باتجربه، چند گام از ما جلوتر هستند. افتخار ما این است که بازیکنان مان جوان و جویای نام هستند و می خواهیم با این موضوع محدودیت مالی مان را جبران کنیم. ۹۰ درصد بازیکنان ما خوزستانی هستند.

[divider]

مرحله دوم لیگ والیبال خوزستان برگزار می‌شود2014-09-30_14-22-24

این مسابقات با حضور ۱۶ تیم به میزبانی چهار شهرستان برگزار شد که در نهایت تیم های شهرداری دزفول، اندیکا، نفت امیدیه، مخابرات خوزستان، پالایش نفت آبادان، میداوود، مارون و نفت مسجدسلیمان به مرحله دوم صعود کردند.

در این مرحله تیم های شهرداری دزفول، نفت امیدیه، پالایش نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به میزبانی دزفول با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم‌های اندیکا، مخابرات خوزستان، میداوود و مارون هم در این مرحله در قالب گروهی دیگر به میزبانی ماهشهر به مصاف یکدیگر می روند.

مسابقات مرحله دوم ۱۰ و ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد. در نهایت نیز چهارم تیم به مرحله نهایی صعود می کنند و بازی های این مرحله به صورت ضربدری برگزار می شود.

[divider]

دو و میدانی‌کاران خوزستانی در اردوی تیم‌ملی جانبازان و معلولان2014-09-30_14-23-33

این اردو از ۱۳ تا ۲۰ مهرماه در تهران برگزار می‌شود و پس از آن ملی‌پوشان راهی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی می‌شوند.

بر این اساس در بخش آقایان عبدالرضا جوکار در پرتاب نیزه کلاس F۵۳ و علی امیدی و احمد عفراوی هر دو در پرتاب نیزه کلاس F۴۴ به این اردو دعوت شده اند. صادق بیت‌سیاح نیز در ماده پرتاب وزنه کلاس F۴۱ در این اردو شرکت می‌کند.

همچنین در بخش بانوان مهناز امینی در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۷ و هاشمیه متقیان در پرتاب دیسک کلاس F۵۶ در این اردو حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین ماشاالله طاهری به عنوان مربی و سرپرست به این اردو دعوت شده است.

[divider]

افشین نوروزی: صعود به یک‌چهارم نهایی هم کار بزرگی است2014-09-30_14-25-15

افشین نوروزی پس از پیروزی بر قطر در نخستین دیدار تیمی دو نفره ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: قطری‌ها چند سال است که در حال سرمایه‌گذاری در پینگ‌پنگ هستند ولی ما امروز با نتیجه‌ خوبی این تیم را شکست دادیم.

وی با سخت توصیف کردن بازی فردا برابر چین گفت: قبل از بازی دوبل فردا، هم من و هم نوشاد عالمیان در رقابت‌های انفرادی نیز مسابقه داریم. من حریفم ژاپنی است و مسابقه سختی را پیش‌رو دارم. تمام قهرمانان جهان در آسیا هستند.

نوروزی ادامه داد: ۶۴ نفر برای طلای آسیایی می‌جنگند و این کار را سخت می‌کند. کسی که مدال طلا می‌خواهد باید از سد همه حریفان بگذرد. ما اگر بتوانیم تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم کار بزرگی را انجام داده‌ایم.

تیم‌ملی تنیس روی میز ایران با ترکیب افشین نوروزی و نوشاد عالمیان در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی در بخش دوبل به مصاف قطر رفت و موفق شد حریف خود را شکست دهد.

ایران ست اول را ۱۱-۷، ست دوم را ١٢-١٠ و ست سوم را با نتیجه ۱۱ بر ۶ برد و در نهایت ۳ بر صفر برنده شد.

[divider]

جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی خوزستان برگزار شد2014-09-30_14-17-46

این جشنواره سی‌‌و‌یکم شهریورماه در روستای جلالیه شمالی شهرستان دشت آزادگان آغاز شد و ششم مهرماه به پایان رسید.

در بخش‌هایی ازجمله مسابقات فوتسال نوجوانان و والیبال برگزار شد.

در کنار این رقابت‌ها نیز اقدامات فرهنگی مانند دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی و دیدار با ریش سفیدان و سران عشایر انجام شد.

https://hoorkhabar.ir/340569کپی شد!
81