شهردار: ساخت ۴۲ مجموعه ورزشی در دستور کار است

شهردار اهواز گفت: در شهرهایی که زیرساخت‌های آنها تکمیل شده است، ۸۰ درصد اقدامات و طرح‌ها در بعد فرهنگی اجتماعی انجام خواهد شد.

سیدخلف موسوی در مراسم رونمایی از دو اتوبوس کتاب و سلامت و همچنین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ستایش که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری همان گونه که در بعد عمرانی موظف است به توسعه پرداخته و در جهت ایجاد نشاط و شادابی شهر اقدام کند، در بعد اجتماعی و فرهنگی نیز وظایفی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در شهرهایی که زیرساخت‌های آنها تکمیل شده است، ۸۰ درصد اقدامات و طرح‌ها در بعد فرهنگی اجتماعی انجام خواهد شد. بدین ترتیب زیرساخت‌های کلانشهر اهواز را در حال آماده‌سازی برای یک تحول عمیق است.

شهردار اهواز با اشاره به افتتاح مجموعه ورزشی ستایش در کیان‌آباد واقع در منطقه ۲ شهرداری اظهار کرد: این مجموعه شامل زمین چمن تیراندازی تیراندازی با کمان، سالن فوتسال، زمین تنیس و سالن بدن‌سازی است.

موسوی گفت: در سال‌های گذشته، ۵۸ مجموعه ورزشی کوچک با همین وسعت در اهواز ساخته شد. امسال نیز شهرداری اهواز ساخت ۴۲ مجموعه ورزشی را در دستور کار قرار داده که ۱۱ مجموعه آماده تجهیز هستند و ۲ مجموعه نیز بهره‌برداری رسیده‌اند و سعی می‌شود دیگر مجموعه‌های ورزشی نیز تا پایان سال تکمیل شوند.

وی افزود: همچنین دو مجموعه ورزشی وسیع‌تر در منطقه ملی‌راه و منطقه کوی علوی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید. پارک بانوان نیز در مسیر اتوبان گلستان در حال تکمیل است و مراحل نهایی را سپری می‌کند.

شهردار اهواز عنوان کرد: درباره نحوه استفاده از این مجموعه‌های ورزشی، اداره‌کل ورزش و جوانان می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

وی به تجهیز دو اتوبوس سلامت و کتاب اشاره کرد و گفت: این دو اتوبوس برای نخستین بار در شهر اهواز فعال می‌شوند؛ اتوبوس کتاب یک کتابخانه سیار است و اتوبوس سلامت نیز با هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌شود، برای ویزیت شهروندان به مناطق محروم شهر اعزام خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/243481کپی شد!
59