بسته اخبار روز ورزش خوزستان – ۹۳/۶/۹

رد شایعه برگزاری دیدار نفت‌مسجدسلیمان – استقلال‌تهران در اهواز/ موافقت‌نشدن با تغییر ساعت بازی 8-31-2014 3-17-26 ب

عزیز صادقی  اظهارکرد: برگزاری این بازی در اهواز صحت ندارد و این دیدار در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: روز گذشته (شنبه) سازمان لیگ از ما درخواست کرد که باتوجه به این‌که بازی والیبال ایران ساعت ۱۹ روز پنچ‌شنبه این هفته برگزار می‌شود، ساعت بازی تیم‌های نفت‌مسجدسلیمان و استقلال تهران از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ تغییر کند که ما هم در این خصوص با فرماندار مسجدسلیمان و باشگاه نفت مسجدسلیمان صحبت کردیم ولی موافقت نکردند.

مسئول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان افزود: آن‌ها اعلام کردند که نمی‌توانیم امنیت ساعت ۲۱ تا ۲۳ را تامین کنیم و ما هم بلافاصله این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم و قرار شد این دیدار از ساعت ۱۹ روز پنج‌شنبه برگزار شود و شورای تامین مسجدسلیمان هم تایید کرده است که می‌تواند این بازی را برگزار کند.

وی درباره شرایط میزیانی در مسجدسلیمان، گفت: در بازی با گسترش فولاد برق شهری جرقه‌ای زد و فیوز ورزشگاه نیز با مشکل مواجه شد که بلافاصله اکیپ سیارِ حاضر در ورزشگاه مشکل را برطرف کردند و بازی انجام شد. در کل مشکل برق و فیوزها را خود شرکت نفت برطرف کرده است و شرایط برای میزبانی بازی این هفته نیز فراهم است و تمام تمهیدات لازم از سوی استان و شهرستان مسجدسلیمان اندیشیده شده است تا بازی، آبرومندانه برگزار شود.

صادقی در ادامه درباره برگزاری دیدار استقلال خوزستان و پدیده در ورزشگاه تختی اهواز، عنوان کرد: این دیدار هم در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود تا ان‌شاالله ورزشگاه غدیر اهواز آماده شود. پیش‌بینی ما این است که بازی‌ها تا نیم‌فصل اول در ورزشگاه تختی برگزار شوند. البته اگر ورزشگاه غدیر زودتر آماده شود و ما آن را تست کنیم و ببینیم که برگزاری بازی باعث خراب شدن چمن آن نمی‌شود، بازی‌ها را به آن‌جا منتقل می‌کنیم. به نظر من حداقل تا دو سه هفته دیگر بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار می‌شوند.

[divider]

ویسی: اشتباهات داوری تیم ما را نابود کرده استdownload (3)

عبدالله ویسی  اظهار کرد: بازیکنانم بازی با ملوان را همان طور که پیش‌بینی می کردیم با توان مضاعف و انگیزه بالا آغاز کردند و ما واقعا برای بردن بازی می کردیم، چرا که راهی جز این نداشتیم.

وی بیان کرد: شرایط برای ما خیلی خوب بود تا بتوانیم بازی را ببریم و با سه امتیاز برگردیم. خوشبختانه پس از شش هفته توانستیم گل اول بازی‌های‌مان را بزنیم. در این دیدار ضمن این که بازی را کنترل می‌کردیم، حملات خوبی هم روی دروازه حریف داشتیم تا این که آن پنالتی پیش آمد و شیرازه تیم ما از هم پاشید و تمرکزمان به هم خورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: من نمی خواهم نتیجه تساوی‌مان را توجیه کنم ولی این نتیجه در حالی رخ داد که ملوان هفته قبل پرسپولیس را شکست داده بود و نتیجه‌ای که ما مقابل این تیم به دست آوردیم، خوب بود ولی از این‌که حق مان برد بود و با اشتباهات داوری بردمان به تساوی تبدیل شد، ناراحت هستم.

وی بیان کرد: شاید آن‌هایی که مصاحبه من را بخوانند و بازی را ندیده باشند بگویند که ویسی می خواهد این تساوی را توجیه کند ولی همه می‌دانند من هیچ وقت درمورد داوری صحبت نمی کنم و حداقل اعتراض نمی کنم اما به هر حال من هم انسان هستم و تا جایی که آسیبی به تیم وارد نشود، صحبت نمی کنم ولی درکل اشتباهات داوری به ویژه در این بازی تیم ما را نابود کرد.

ویسی گفت: داورانی ازجمله فغانی، جهانبازی، اکبریان و سیدعلی که من را می شناسند می دانند که من هیچ موقع اعتراض نمی کنم اما تیم ما شرایطی دارد که واقعا باید دقت بیشتری داشته باشند و سوال من این است که چرا همه اشتباهات داوری علیه تیم ما بوده است و اگر اشتباه است یک بار هم به سود ما باشد. شاید کمیته داوران بگوید داور هم انسان است و اشتباه می‌کند ولی داور قاضی است و نباید اشتباه کند.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنانم در این بازی بسیار خوب کار کردند و خود انزلی‌چی‌ها و خبرنگاران آن جا به ما تبریک می گفتند و به نظرم حق ما نتیجه تساوی نبود. در هر صورت ما واقعا به دنبال یک برد هستیم تا تیم مان به حالت نرمال برگردد و امیدوارم در بازی بعدی این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌تان به هماهنگی لازم رسیده است؟ گفت: وقتی تیم ۵۰ روز پیش از مسابقات وارد اردو می شود برای هماهنگی و کارهای بدنی تیم است و این‌که بگوییم هماهنگ نیستیم و بدن‌ها نیز آماده نمی‌باشند، توجیه کار است. تیم‌ها باید همان هفته اول هماهنگ شوند و مشکل ما در این بخش نیست.

وی درباره این که چرا تاکنون تیمش به نتایج مورد نظر نرسیده است، عنوان کرد: هر تیمی در چنین تورنمنت هایی وارد بحران می شود که ممکن است ابتدا، اواسط یا پایان فصل باشد. اکنون تیم ما و پنج ششم تیم دیگر، اول فصل دچار این بحران شده ایم اما مطمئنا خارج می‌شویم.

[divider]

قهرمانی خوزستان در مسابقات رالی کشورdownload (10)

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اظهارکرد: این مسابقات ششم و هفتم شهریورماه به میزبانی تبریز برگزار شد.

وی بیان‌کرد: تیم رالی خوزستان توانست در بخش انفرادی و تیمی کلاس ۲۰۰۰ حرفه‌ای مقام اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خوزستان با بیان این‌که مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود، گفت: استان‌های دیگر نیز باید در مسابقات حضور فعالی داشته باشند تا رقابت‌ها با حضور آن ها از سطح کیفی بهتری برخوردار باشد و ورزشکاران رالی نیز جایگاه اصلی خود را پیدا کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: رالی ورزشی است که باید در آن سخت‌کوش باشی تا بتوانی سالم خود را به خط پایان برسانی. ورزشکاران رالی باید تا پایان مسیر، مسابقه را مدیریت کنند و نقشه‌خوان نیز نقش به سزایی دارد.

[divider]

یک پیروزی و یک شکست حاصل کار نفت امیدیه در هفته دوم لیگ برتر تیراندازی با کمانmethods_of_talent_in_sports_archery

بهزاد فولادوند، سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه اظهار کرد: روز گذشته (شنبه) با تیم‌های هیات یزد و بافق یزد در لاهیجان بازی داشتیم که مقابل هیات یزد به پیروزی رسیدیم و دیدار با بافق یزد را واگذار کردیم.

وی بیان کرد: بازیکنان ما تقریبا آماده بودند و برای اولین بازی که با هیات یزد بود و صبح هم برگزار شد سرحال تر از دیدار دوم بودند و توانستیم پیروز شویم. البته تیم بافق یزد نیز از سه ملی پوش بهره می برد و قدرتشان از تیم ما بیشتر بود. امید داشتیم در این بازی هم پیروز شویم ولی توقع آن را نداشتیم.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه گفت: عملکرد بازیکنان ما امیدبخش بود و بد کار نکردیم و از ۱۰ امتیاز این دو دیدار توانستیم به ۵ امتیاز آن برسیم.

وی خاطر نشان کرد: تیم مان امسال هم مانند سال گذشته کاملا بومی و شرکتی است. هدف ما از حضور در لیگ برتر این است که می‌خواهیم حضورمان، امیدی برای پرسنل شرکت نفت باشد که می توانند در سطح قهرمانی کار کنند و همچنین می خواهیم آینده این رشته را تامین کنیم تا نقطه عطفی برای ورزش شهرستان امیدیه و استان خوزستان باشد.

[divider]

حضور ۲ اسنوکرباز خوزستانی در مسابقات جهانی ۶ توپdownload (11)

محمد علی چابک  اظهار داشت: مسابقات جهانی شش توپ اسنوکر ۲۰۱۴ در هشت گروه به میزبانی تایلند از ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه جاری با حضور ۴۸ ورزشکار از سراسر جهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: احسان حیدری‌نژاد و حسین وفایی که از بازیکنان ارزنده اسنوکر خوزستان و ایران هستند به همراه امیر سرخوش در این مسابقات حضور می‌یابند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان بیان داشت: وفایی در گروه B با اسنوکر بازانی از ولز، چین، تایلند و انگلیس دیدار می‌کند.

چابک متذکر شد: در گروه C نیز حیدری‌نژاد با بازیکنانی از کشورهای انگلیس، هند و تایلند مصاف می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم بازیکنان خوزستانی بتوانند همچون مسابقات گذشته بتوانند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند.

[divider]

کسب مقام دوم تیم بانوان و آقایان جوان خوزستانی در مسابقات کبدی منطقه ۲ کشور8-31-2014 3-24-25 ب

سرپرست تیم کبدی بانوان خوزستان  اظهار کرد: مسابقات کبدی منطقه ۲ کشور در دو بخش بانوان و آقایان از ششم تا هفتم شهریورماه سال جاری به میزبانی شیراز برگزار شد.

مرضیه رستم‌پور افزود: در این مسابقات تیم‌های بانوان و آقایان استان خوزستان توانستند عنوان نایب قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص دهند.

وی بیان کرد: در این مسابقات نیز تیم بانوان خوزستان را فاطمه جنادی، لیلا مسحنه، مریم خاکباز، شادی بهداروند، آرزو رحمتی، مهشید قلی‌پور، نگارین قلاوند، مبینا فروزنده، سحر ایدانی‌زاده، پریسا جلیلیان، بتول حنیف‌پور، زینب مرزعه به‌عنوان بازیکن و احلام حیدری آل کثیر به عنوان کمک مربی تشکیل دادند.

سرپرست تیم کبدی بانوان خوزستان ادامه داد: در این رقابت‌ها، شش تیم از اصفهان، شیراز و خوزستان باهم به رقابت پرداختند که دو تیم اول این مسابقات به پیکارهای قهرمانی کشور که نیمه دوم شهریورماه جاری در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رستم‌پور ادامه داد: اسامی تیم آقایان را میثم علی‌نژاد، فرزاد رسایی کیا، علی براتی، سیدنورالدین بهزادی، سید حسین موسوی، سامان کمالی‌فر، امیر عباس شریفی، رضا آفرند، امیر مصداقی، میلاد ممبینی، عبدالله حیدریان، عرفان مددی به‌عنوان بازیکن و علی یزدان‌فر (سرمربی)، حمید حمیدی (سرپرست) و کمک مربیان نیز میلاد امیر حسینی و مصطفی زنگنه بوده است.

وی در پایان گفت: از استان خوزستان خدیجه باجی و فاطمه باجی به‌عنوان داور و مسئول برگزاری مسابقات کبدی منطقه ۲ در این مسابقات حضور داشتند.

[divider]

دعوت گلف‌بازان مسجدسلیمانی به تیم ملیimages (1)

با دعوت فدراسیون گلف، سعید براتی و منوچهر نصیری برای حضور در مسابقات بین المللی تایلند به تیم ملی پیوستند.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات در دو بخش مردان و زنان حضور دارد که تیم مردان را سعید براتی و منوچهر نصیری هردو از تیم نفت مسجدسلیمان تشکیل می‌دهند.

در تیم بانوان نیز زیبا مردانی و نازنین شهرکی از تهران حضور دارند.

هشتادمین دوره مسابقات معتبر «اوپن تایلند» از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه جاری در شهر بانکوک پایتخت این کشور با حضور تیم‌های مختلف از قاره آسیا و قاره اقیانوسیه برگزار می شود.

ورزش گلف که از جمله ورزش‌های پرهیجان و مفرح شناخته می‌شود برای نخستین مرتبه در کشور در سال ۱۲۸۷ و متعاقب به ثمر رسیدن نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان در این شهر اجرا شد.

تیم گلف نفت مسجدسلیمان نیز از جمله تیم‌های مطرح و با سابقه کشورمان است که با کسب ۱۲ قهرمانی در لیگ برتر قهرمان بلامنازع و قطب اول گلف کشور به شمار می‌آید.

گلف‌بازان تیم نفت و مربی این تیم سابقه رقابت با تیم‌های مطرح آسیا و جهان و کسب عناوین و مدال‌های رنگارنگ برای ویترین افتخارات تیم ملی کشورمان را در کارنامه ورزشی خود دارند.

*تورنمنت بین المللی یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور

معاون تشریفات و مراسم نهاد ریاست جمهوری خواستار ارتقای سطح مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور به یک تورنمنت بین المللی شد.

بهمن حسین‌پور دشتگلی این درخواست را در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون گلف کشورمان با وی عنوان و مطرح کرد.

در این دیدار کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف گزارشی از وضعیت ورزش گلف کشور و برنامه‌های آتی فدراسیون گلف از جمله برگزاری جام دیپلمات‌ها (جام مرحوم شهباز حسین‌پور) و حضور در مسابقات جهانی گلف ارائه کرد.

در این نشست مقرر شد، مسابقات مرحوم حسین‌پور به صورت بین‌المللی و با هماهنگی هیئت گلف استان خوزستان در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شود.

همچنین معاون تشریفات و مراسم رئیس جمهور در خصوص برگزاری هرچه بهتر جام دیپلمات‌ها رهنمودهایی را ارائه و دستور پیگیری‌های لازم را از مبادی مربوطه صادر کرد.

مسابقات گلف یادواره گلف‌باز شهیر شهرستان مسجدسلیمان و کشورمان مرحوم شهباز حسین‌پور در اسفندماه هر سال با حضور تیم‌های مطرح و نامدار گلف کشور به میزبانی تیم نفت مسجدسلیمان در مجموعه زمین‌های گلف این تیم برگزار می‌شود.

تاکنون ۱۳ دوره از این تورنمنت معتبر داخلی به میزبانی تیم نفت مسجدسلیمان برگزار شده که تیم نفت با کسب ۱۱ قهرمانی و دو نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم گلف کشور در این یادواره محسوب می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/243499کپی شد!
111
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.