برگزاری ۱۳ مسابقه کتابخوانی در خوزستان

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری ۱۳ مسابقه کتابخوانی استانی همزمان با دهه کرامت در خوزستان خبر داد.

لفته منصوری اظهار داشت: با فرارسیدن دهه کرامت و میلاد مبارک حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای توسط امور فرهنگی این اداره کل در سطح کتابخانه‌های عمومی برای عمومی مردم استان در حال برگزاری است.

وی در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت اعلام کرد که هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی در دهه کرامت، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی بیشتر عموم مردم به‌ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان با مقام والای امامت حضرت امام رضا(ع) و همچنین شخصیت خواهر بزرگوار ایشان، حضرت معصومه (س) است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در ادامه برگزاری ۱۳ مسابقه کتابخوانی آنلاین ویژه استان در شهرستان‌های شوشتر، آبادان، رامشیر، دزفول، خرمشهر، باوی، بهبهان، هویزه، مسجد سلیمان، ایذه، دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: این مسابقات از تاریخ ششم شهریورماه تا ششم مهرماه سال جاری از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به آدرس www.booki.ir با موضوع شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.

منصوری افزود: منابع و مراجع برای شرکت در مسابقات آنلاین دهه کرامت شامل کتاب‌های: ولایت عشق، لذت دیدار ماه، شجره طیبه، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، سبزتر از بهار، حقانیت علی(ع) است که در کتابخانه‌های عمومی استان در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

وی همچنین از برگزاری ۱۰ جلسه نقد کتاب در کانون های ادبی کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و گفت: این جلسات در سطوح شهرستان‌ها به‌ صورت ویژه با مشارکت اداره‌ها و سازمان‌ها و با موضوع شخصیت امام رضا(ع)، شخصیت حضرت معصومه(س)، دهه کرامت و… برگزار می‌شود.

این مسئول به اجرای برنامه‌های ویژه در حوزه کودک و نوجوان در دهه کرامت اشاره کرد و ادامه داد: از جمله برنامه‌های ویژه کتابخانه‌های عمومی برای کودکان و نوجوانان: برگزاری مسابقه نقاشی ضامن آهو، برگزاری کلاس‌های قصه خوانی، برگزاری مسابقات داستان نویسی، برگزاری مسابقات کاردستی و روزنامه دیواری در همه بخش‌های کودک کتابخانه‌های عمومی استان با موضوع صفات امام رئوف حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

منصوری در پایان برگزاری مسابقات کتابخوانی مکتوب، نویسندگی، برگزاری شب شعر، نمایش و معرفی کتاب با موضوع امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در کتابخانه‌های عمومی و شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، تشکیل و فعال سازی گروه‌های مطالعاتی با موضوع ولایت عشق، برگزاری مسابقه پیامکی برای عموم مردم خبر داد و از همه هموطنان خوزستانی به‌منظور شرکت در این ویژه برنامه‌ها دعوت کرد.


https://hoorkhabar.ir/243414کپی شد!
97
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.