سعداوی: فولاد و تراکتور شباهت‌‌های بسیاری دارند/بختیار تا این لحظه مشکلی برای بازی‌کردن ندارد

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید امیدوارم از بازی با تراکتورسازی دست پر برگردیم و شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

نعیم سعداوی اظهار کرد: شرایط‌مان خوب است و تمرینات خوبی داشته ایم. یک مدافع اهل کرواسی هم به تیم اضافه شده است و باید دید با شروع مسابقات، شرایط به چه صورتی رقم می خورد.

وی در ارزیابی خود از نخستین دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: از جهاتی تیم ما و تراکتورسازی با یکدیگر شباهت هایی دارند؛ تراکتور سال گذشته قهرمان جام حذفی شد و ما هم قهرمان لیگ برتر شدیم. هر دو تیم در کادر فنی خود تغییراتی داشتند و همچنین هر دو تیم تغییرات بسیاری در بازیکنان خود داشته اند. سطح توقع و انتظار نیز از هر دو تیم بالا است که این موارد نشان می دهد وجه اشتراک های بسیاری بین دو تیم وجود دارد.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: با وجود این موارد، هر دو تیم به دنبال ارائه بازی بسیار خوبی هستند و البته با توجه به این که ما میهمان هستیم و بازی کردن در تبریز کمی شرایط را سخت می‌کند، شاید شرایط ما متفاوت باشد. به هر حال ما برای این دیدار برنامه داریم و امیدوار هستیم که مشکل خاصی به وجود نیاید و بتوانیم دست پر از تبریز برگردیم و شروع خوبی برای لیگ امسال داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم تراکتور را با توجه به یارگیری ای که در فصل نقل و انتقالات داشته است، چطور ارزیابی می کنید؟ عنوان کرد: این تیم را در جام شهدا بررسی کردیم. باید قبول کرد که تیم ما و تراکتور با توجه به تغییرات بسیاری که داشته اند، نیازمند زمان برای هماهنگی هستند و این هماهنگی، چیزی نیست که در مدت زمان کم و محدود به دست آید و این جا هنر کادر فنی است که بتواند این مدت زمان را به حداقل برساند و مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد، هر دو تیم با توجه به این که صاحب مهره های خیلی خوبی هستند، می توانند حرف های بسیاری در لیگ داشته باشند.

سعداوی درباره مصدومان فولاد گفت: آرش افشین و امید خالدی را برای این بازی در اختیار نداریم. خالدی در دیدار دوستانه ای که داشتیم، مصدوم شد. خوشبختانه سایر بازیکنان را سر حال در اختیار داریم.

وی در پایان درباره وضعیت بختیار رحمانی نیز خاطر نشان کرد: رحمانی هیچ گونه مشکلی برای ادامه فعالیتش با ما ندارد و برای بازی با تراکتورسازی او را در اختیار داریم. البته وظیفه من نیست که در این زمینه اظهار نظر کنم. ما کادر فنی هستیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم ولی طبق آن‌چه به ما گفته شده است، رحمانی هیچ مشکلی برای بازی مقابل تراکتورسازی ندارد. او در تمرینات ما حاضر است و سر حال تمرین می‌کند و تا این لحظه هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد.

https://hoorkhabar.ir/161108کپی شد!
114
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.