مشکلات انبوه‌سازان مسکن خوزستان بررسی می‌شود

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن خوزستان گفت: قرار است در هفته جاری با حضور معاونت عمرانی استانداری خوزستان و سایر مسوولان، مشکلات و موانع بازار ساخت و ساز مسکن بررسی شود.

 

سیاوش ساعی‌فر اظهارکرد: این جلسه قرار است با حضور معاونت عمرانی، مسوولان سازمان نظام مهندسی ساختمان، توزیع برق اهواز، مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت شهرسازی شهرداری اهواز تشکیل شود.

وی افزود: بیش از یک سال و چند ماه است که بازار ساخت و ساز مسکن در استان دچار رکود شده است که این مشکل در کشور نیز وجود دارد. همچنین ما با افزایش بی‌رویه و سرسام‌آور نرخ خدمات، دستمزد و مصالح ساختمانی روبه رو هستیم.

ساعی‌فر تصریح‌کرد: از سوی دیگر برای برخی ادارات دولتی همچون شرکت توزیع برق، توسعه شبکه‌های برق به دلیل کمبود امکانات و اعتبارات سخت است و در نتیجه دریافت اشتراکات برق در بخش ساخت و ساز به تعویق می‌افتد و امکان این‌که به سهولت و سرعت متقاضیان، اشتراک برق‌ دریافت کند، به هیچ نحوی وجود ندارد.

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن خوزستان ادامه‌داد: درصدد هستیم در این جلسه با حضور معاونت عمرانی استانداری، مشکلات خود را بیان و در نهایت حل کنیم.

وی افزود: کمیته‌ای ۴ نفره در استان برای بومی‌سازی مقررات ملی ساختمان تشکیل شده بود که مقرر شد موضوعاتی همچون مجریان ذی‌صلاح، تعرفه‌های طراحی و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان و سایر موضوعات بررسی شود اما این کمیته اصلا فعال نبوده است.

https://hoorkhabar.ir/50490کپی شد!
35
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.