مربی دو و میدانی و دونده خرمشهری به تیم ملی دعوت شدن

مربی دو ومیدانی شهرستان خرمشهر به همراه دونده ملی پوش به اردوی آماده سازی تیم ملی دو ومیدانی دعوت شدند.

امیر مسعودیان مربی دو و میدانی خرمشهری برای مربیگری به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مسعودیان که از قهرمانان اسبق پرش طول و پرش سه گام کشور بوده و اکنون رییس هیئت دو و میدانی خرمشهر نیز است به همراه میلاد دریساوی‌زاده قهرمان ماده پرش سه گام کشور از  خرمشهر در تمرینات تیم ملی حضور یافتند.

اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی از چهارم خرداد در سالن آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

امیر مسعودیان در این خصوص گفت: پرورش قهرمان بدون داشتن ابتدایی ترین امکانات، کار بزرگی است که ورزشکاران خرمشهری در هیئت دو و میدانی این شهر انجام می‌دهند.

وی افزود: مربیان ما از نظر علم مربیگری و توانایی جزو بهترین های کشور هستند و قهرمانی‌های پیاپی دوندگان خرمشهری در سال‌های اخیر گواه این ادعا است.

رئیس هیئت دو و میدانی خرمشهر اذعان داشت: اولین ابزار کار یک مربی و دونده داشتن پیست استاندارد ۴۰۰ متری است که خرمشهر سالهاست از این موهبت محروم است اما ورزشکاران خرمشهری دست از تلاش نکشیدند و با سختکوشی توانستیم با کمترین امکانات بهترین نتایج را بگیریم.

مسعودیان خاطرنشان کرد: جادر حسین‌پور و مهدی شیخی مربیان دو ومیدانی خرمشهر هستند که در چند سال گذشته توانستند با همین امکانات کم دوندگانی در سطح استان و کشور پرورش دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگر برای جوانان خرمشهری پیست استاندارد بسازند به شما اطمینان می‌دهم که جوانان مستعد خرمشهر به مسابقات المپیک نیز راه پیدا کنند.

https://hoorkhabar.ir/51216کپی شد!
76
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.