راه‌اندازی چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی در اندیمشک

شهردار اندیمشک از افتتاح و راه‌اندازی چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی این شهرداری در منطقه شهری کوی نیرو خبر داد.

محمد شریفی مقدم اظهار کرد: این ایستگاه آتش‌نشانی به منظور خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان و با امکانات و ماشین آلات موجود شهرداری و سازمان آتش‌نشانی این شهرداری راه‌اندازی شده است.

وی افزود: راه‌اندازی این ایستگاه در منطقه شهری کوی نیرو به دلیل دوری از مرکز شهر و وسعت زیاد منطقه تاثیر بسیار زیادی در کمک‌رسانی به موقع و سریع در صورت بروز حادثه به شهروندان خواهد داشت.

شهردار اندیمشک با بیان اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی باید به امکانات روز مجهز باشند، تصریح کرد: امیدواریم با کمک و توجه مسئولان بتوانیم تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر را به این امکانات مجهز نماییم، زیرا ایمنی شهروندان حرف اول را می‌زند و ما باید ایمنی همشهریان خود را جدی گرفته و این امر را برای مردم مهیا کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای جلب رضایت شهروندان و بهبود کیفیت عبور و مرور وسایل نقلیه طرح لکه‌گیری آسفالت معابر و خیابان شهر همچنان با جدیت دنبال می‌شود.

شریفی‌مقدم خاطرنشان کرد: در همین راستا در هفته اول ماه جاری و با بیش از ۲۵۰ تن آسفالت و به کارگیری ماشین آلات و امکانات شهرداری تعداد دیگری از معابر و خیابان‌های سطح شهر آسفالت و لکه‌گیری شده است.

وی افزود: این شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر و بسیج امکانات تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان و خدمات رسانی مطلوب به آنان به کار بسته است.

https://hoorkhabar.ir/50412کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.