بازدید نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه‌های خوزستان

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: فردا (یکشنبه) نمایندگان سازمان لیگ جهت بازدید از امکانات ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری استان به خوزستان می‌آیند.

 

عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد: روز چهارشنبه از طرف سازمان لیگ با دبیر هیات استان تماسی برقرار و اعلام شد که قرار است فردا (یکشنبه) نمایندگان سازمان لیگ جهت بازدید از امکانات ورزشگاه‌های غدیر اهواز و به ویژه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، به خوزستان بیایند.

وی با بیان این که این بازدید فقط شامل ورزشگاه های لیگ برتری است، گفت: هدف از حضور نمایندگان سازمان لیگ بیشتر بازدید از ورزشگاه مسجدسلیمان است. ورزشگاه غدیر اهواز کامل است و مشکلی ندارد.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: البته برای این بازدید هنوز به صورت رسمی نامه‌ای به دست ما نرسیده است و اعلام این بازدید به صورت تلفنی بوده است. در واقع این نمایندگان می خواهند طی بازدیدی از ورزشگاه مسجدسلیمان، مشکلات این ورزشگاه را اعلام کنند تا نواقص موجود، پیش از بازی‌های رسمی برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال به دلیل این‌که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به تازگی وارد لیگ برتر شده است، باید شرایط لازم را برای میزبانی مسابقات فراهم کند. در آینده هم نمایندگان AFC به این جا می‌آیند تا بابت باشگاه‌بودنشان، به آن‌ها امتیاز دهند و می طلبد که مشکلات برطرف شود.

طالقانی بیان کرد: در کل تصمیم و اراده بر این است که بازی‌های تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در این شهرستان برگزار شود.

https://hoorkhabar.ir/51222کپی شد!
51
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.