اعلام زمان و مکان مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام(ره) در اهواز

جلسه ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) در سالن جلسات فرمانداری اهواز برگزار شد.

 

 اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز در این جلسه اظهارداشت: همه ما هر چه داریم از برکات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است و هر آنچه در راستای بزرگداشت ایشان و عمل به وظایف خود در خدمت به مردم انجام دهیم شایسته مقام این بزرگوار است.

وی افزود: بزرگداشت امام خمینی(ره) برای ما یک وظیفه اخلاقی و در جهت ادای دین به آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

فرماندار اهواز ادامه داد: برنامه های مختلفی برای ایام بزرگداشت رحلت امام(ره) پیش بینی شده و امیدواریم مراسم بزرگداشت ایشان در روز چهاردهم خرداد نیز با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار شود.

ارزانی افزود: مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در اهواز از ساعت ۹:۳۰ روز ۱۴ خرداد در محل حسینیه اعظم واقع در خیابان طالقانی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا همچنین حجت الاسلام و المسلمین سعید جعفری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در این جلسه اظهارداشت: امام خمینی(ره) شناسنامه انقلاب اسلامی است که در عرصه های مختلف باید از ایشان الگو بگیریم.

وی افزود:  به دلیل تأکید مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ، امسال در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) شعار “زندگی به سبک روح الله” را انتخاب کرده ایم.

جعفری ادامه داد: سخنران مراسم امسال بزرگداشت امام خمینی(ره) مهندس مهدی چمران رئیس شورای عالی استان ها است و از مداح و قاری کشوری نیز دراین مراسم استفاده می شود.

https://hoorkhabar.ir/51225کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.