ابن‌قاسم: ۲ مربی کروات همراه با اسکوچیچ به اهواز می‌آیند/پریرا را می‌خواهیم

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: قرار است مربی دروازه‌بانان و بدنساز تیم که اهل کرواسی هستند همراه با خود اسکوچیچ به اهواز بیایند.

 

حسین ابن‌قاسم اظهارکرد: اسکوچیچ گفته است که مربی دروازه‌بانان و بدنساز تیم از کرواسی هستند و قرار است که ۲۸ خرداد‌ماه همراه با خود او به اهواز بیایند. نعیم سعداوی و کورش بختیاری‌زاده نیز به عنوان کمک، در کنار سرمربی تیم خواهند بود.

وی با بیان این‌که تمرینات تیم از سی‌ام خردادماه در اهواز آغاز می‌شود، گفت: در حال حاضر یکی از اردوهای تیم که از ۲۳ تا ۲۹ تیرماه در پردیس کرج برگزار خواهد شد، قطعی شده است. به دنبال برگزاری دو اردوی دیگر هم هستیم. برپایی اردوی خارجی‌مان نیز هنوز مشخص نشده است.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که شنیده می‌شود، “لوسیانو پریرا” از تراکتورسازی و یک تیم قطری پیشنهاد دارد، آیا باشگاه فولاد او را می‌خواهد یا خیر؟ عنوان‌کرد: قرارداد پریرا با فولاد تمام شده است ولی با او قرارداد جدیدی می‌بندیم و البته خود او هم می‌خواهد که در فولاد بماند.

وی درخصوص چاوز، دیگر بازیکن خارجی فصل گذشته فولاد هم گفت: قرارداد او با باشگاه یک ساله بود که به پایان رسید و به کشورش رفت. باشگاه هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد.

ابن‌قاسم در ادامه درباره وضعیت حسین فرکی پس از عمل جراحی‌ زانویش، خاطرنشان‌کرد: شب گذشته با او صحبت کردم و حالش بسیار خوب بود. عمل رضایت‌بخشی داشته است و ان‌شاالله برای ملاقات او به تهران می‌روم.

https://hoorkhabar.ir/50599کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.