انتخاب سرمربی نفت‌مسجدسلیمان تا یکی دو هفته دیگر/بازدید نماینده فدراسیون از ورزشگاه

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب از انتخاب سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا حداکثر یکی، دو هفته آینده خبر داد.

محمد نظری در ابتدا در خصوص روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی ‌مسجدسلیمان اظهار کرد: روز دیدار نفت مسجدسلیمان با پدیده شاندیز برای تعیین قهرمان لیگ یک، سهیل مهدی، نماینده فدراسیون در مسجدسلیمان حضور داشت و ایرادات ورزشگاه را یادداشت و سپس فدراسیون آن‌ها را به ما ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: این ایرادات که مربوط به VIP، نور ورزشگاه، جایگاه خبرنگاران، استیج‌های پشت دروازه‌ها و ظرفیت ورزشگاه بود، به ما ابلاغ شد و ما منتظر هستیم تا نماینده فدراسیون که قرار است امشب به این جا بیاید، حضور یابد و طبق برنامه‌هایی که به ما می‌دهد مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: به هر حال فدراسیون ایرادات را به ما گفته است ولی باید با نظارت خود آن‌ها، کار کنیم تا دوباره‌کاری نشود.

وی در ادامه درباره تعیین سرمربی تیم، عنوان‌کرد: ما و هیات مدیره نظرمان این است که از مربیان بومی استان استفاده کنیم و اولویت هم با مربیان بومی است ولی طبیعتا ممکن است گزینه‌های مختلفی از جاهای مختلف نیز پیشنهاد داده شود ولی در کل سیاست کلی ما با مربیان بومی است.

نظری همچنین درباره مطرح شدن نام شش مربی داخلی و خارجی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جلسات هیات مدیره گفت: این‌ها گمانه‌زنی‌هایی است که صورت می گیرد. جلسات هیات مدیره مرتب برگزار می شود و در آن‌ها درباره مسایل مختلفی ازجمله تامین اعتبار برای کامل کردن ورزشگاه و مسایل دیگر صحبت می کنیم. البته ممکن است در حاشیه آن هم بحث‌های دیگری شود.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم چه زمانی مشخص خواهد شد و تکلیف بهروز مکوندی چه می‌شود؟ عنوان کرد: سرمربی تیم حداکثر تا یکی، دو هفته آینده مشخص می‌شود. همچنین برنامه‌مان این است که مکوندی جذب تیم شود.

 

https://hoorkhabar.ir/13329کپی شد!
81