سرمربی بنیادکار: بازی سختی مقابل فولاد داریم

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان با بیان این‌که در صورت شکست فولاد می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم، گفت: دیدار فردا بازی سختی خواهد بود.

میرجلال کاسیموف در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا ضمن خیرمقدم به خبرنگاران و تشکر از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی فردا کمی سخت باشد ولی ما تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر در دیدار مقابل فولاد برنده شویم، می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. حتی یک امتیاز هم می‌تواند ما را به مرحله بالاتر برساند.

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان در پاسخ به این سوال که علت عملکرد نه چندان خوب این تیم طی سال‌های اخیر در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ گفت: ما کمی دچار ضعف شده‌ایم که این طبیعی است، چرا که ما با تیم‌های قوی‌ای هم‌گروه بوده‌ایم. یکی دیگر از علت‌های ضعف‌مان از دست دادن بازیکنان خوب‌مان بود.

وی افزود: اکنون در حال رونق دادن به تیم هستیم و نیاز است جوانان تیم تجربه بیشتری کسب کنند. دیدارهایی که ما با تیم‌های قطری و عربستانی داشته‌ایم، دیدارهای راحتی نبوده‌اند ولی در آینده رو به بهبود خواهیم رفت و نیاز است بیشتر روی بازیکنان‌مان کار کنیم.

کاسیموف در پاسخ به سوال دیگری که فولاد را چطور تیمی ارزیابی می‌کنید؟ عنوان کرد: فولاد تیم بسیار قدری است و همکاری بازیکنان این تیم نیز در حد مطلوب بوده است. در کل بازی فردا سخت است.

 

https://hoorkhabar.ir/3689کپی شد!
189
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.