برگزاری عزاداری شهادت حضرت زهرا با اجتماع ۱۰۰ هزار نفری در اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امیدواریم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه زهرا با اجتماعی بیش از ۱۰۰ هزار نفر در اهواز برگزار شود.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم محوری ایام فاطمیه (س) شهرستان اهواز که در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد اظهار کرد: برای عزاداری‌های ایام فاطمیه باید اهمیت بسیاری قائل شد زیرا این مراسم مورد اهمیت امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: به همین منظور در این ایام هیئتی از طرف آیت‌الله وحیدخراسانی برای تشویق و یادآوری هیئت‌های استان خوزستان و به ویژه شهرستان اهواز اعزام شده است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران شفاف است خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را با عنوان وفات یاد می‌کردند تا اینکه رهبر معظم انقلاب با جسارت و شجاعتی وصف ناپذیر واقعه شهادت فاطمه زهرا را به طور صریح بیان کرد.

وی در این خصوص افزود: مقام معظم رهبری، قاتلان آن حضرت را معرفی کرده و با این کار خود ارکان وجود اهل سنت را به لرزه در آورد و ایام فاطمیه را در کشور نهادینه کرده و این روز‌ها را در تقویم‌های کشور ثبت شدند.

موسوی‌جزایری عنوان کرد: برنامه‌های بسیار خوب و مفیدی در ایام فاطمیه در شهرستان اهواز مقرر شده است و مواکب و هیئت‌ها نیز همواره در مراسم‌ها در محلات خود وظیفه خود را به نحوه احسن انجام دادند.

وی بیان کرد: ما از مواکب و هیئت‌ها درخواست داریم که در روز شهادت که با ۱۴ فروردین ۹۳ مصادف است در یک اجتماع عام و بزرگ در خیابان سلمان فارسی حاضر شوند که این عمل در روز قیامت باعث می‌شود که همگی ما مورد شفاعت حضرت فاطمه زهرا قرار گیریم.

وی اضافه کرد: از کلانشهر اهواز نیز بیش از این انتظار می‌رود و امیدواریم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه زهرا با اجتماعی بیش از ۱۰۰ هزار نفر در اهواز برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: در همه جای استان خوزستان مردم ولایت مدار و شیعه وجود دارند که این‌ها مانند قطرات باران هستند که در صورت جمع شدن می‌توانند سیلی عظیم را به وجود بیاورند و ما امیدواریم که در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا شاهد این امر باشیم.

https://hoorkhabar.ir/3701کپی شد!
108
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.