پورحیدری:استقلال دچار افت روحی شده و شادابی ندارد/ قلعه‌نویی هم کمبودها را قبول دارد

عضو هیات مدیره و مدیر تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار این تیم برابر الشباب عربستان به دلیل شکست خانگی آبی‌پوشان در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی هم کمبودهای این تیم را قبول دارد گفت: استقلال مدت‌هاست که مشکل روحی پیدا کرده و با وجود اینکه بازی را به الشباب باخت اما نباید همه چیز را تمام شده دانست.

منصور پورحیدری با اشاره به دیدار چهارشنبه شب تیم فوتبال استقلال برابر الشباب عربستان خاطرنشان کرد: کادر فنی استقلال واقعا شناخت نسبی از آنها داشت و فیلم بازی‌های این تیم را دیده بود. ما شروع خوبی هم داشتیم. استقلال معمولا در اولین بازی‌ها کار سختی دارد. ما شروع کننده خوبی بودیم ولی نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

وی افزود: اعتقاد شخصی من این است که مقابل تیم‌های عربی اگر از فرصت‌ها استفاده نکنیم به مشکل بر می‌خوریم چرا که آنها هم شیطنت‌های خاص خودشان را دارند و هم حرفه‌ای عمل می‌کنند. درست است که داور دو سه اشتباه کلی کرد و یک پنالتی مسلم را هم برای استقلال نگرفت اما ما هم از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم.

مدیر فوتبال باشگاه استقلال با بیان اینکه هموراه داوران چینی دردرسرساز بوده‌اند بیان کرد: استقلال مقابل چنین تیم‌هایی وقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دهد دچار مشکل می‌شود. بهرحال کار سخت شده است ولی هنوز چیزی تمام نشده و نباید کار استقلال را تمام شده تلقی کرد. استقلال چند وقتی است که دچار افت روحی شده و آن شادابی لازم را ندارد.

پورحیدری در خصوص تعویض زودهنگام مبعلی در این دیدار گفت: این نظر قلعه‌نویی و همکارانش بود. آنها کنار زمین بودند و تصمیم گرفتند این تغییر را ایجاد کنند. ایمان بازیکن خیلی خوبی است ولی نظر قلعه‌نویی این بود که او را بیرون بکشد. با این حال باید بگویم که استقلال فقط به این تعویض نباخت. ایمان بعد از دو سال به استقلال آمد و می‌تواند به ما کمک کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود این تیم تنوعی در بازی‌هایش ندارد تصریح کرد: من هم این موضوع را قبول دارم. خود قلعه‌نویی هم عنوان کرده که این تیم دلخواه او نیست. ما مشکل طراح را در میانه میدان از اول فصل داشتیم اما عمده‌ترین مشکل این است که بازیکنان چپ و راست را یک در میان در اختیار نداریم. خسرو هم بالاجبار به میدان آمد و خدا را شکر که دوباره مصدوم نشد.

مدیر فوتبال باشگاه استقلال در واکنش به این انتقاد که این تیم تنها روی توپ‌های هوایی برنامه‌ریزی کرده بود بیان کرد: به نظرم اینطوری نبوده است. شروع بازی را مرور کنید و ببینید که ما چند موقعیت را از عمق داشتیم. البته وقتی تیم عقب می‌افتد هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک‌تر می‌شویم طبیعی است که بیشتر توپ‌های بلند مورد استفاده قرار گیرد.

پورحیدری درباره شعار هواداران علیه بازیکنان نیز گفت: باختن بد است و هواداران حق دارند عصبانی باشند. آنها گاهی اوقات تحت فشار قرار می‌گیرند ولی لغت بی‌غیرت را که به کار بردند اصلا درست نبوده است. این درست که استقلال خوب بازی نمی‌کند ولی بازیکنان با تمام وجود تلاش خود را در هر بازی می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که با این روند آیا می‌توان شانس قهرمانی را همچنان برای استقلال متصور بود گفت: اگر استقلال کمبودها را در طول فصل نداشت حالا به امتیازات این چند بازی احتیاج پیدا نمی‌کرد. به نظرم استقلال همانقدر شانس دارد که فولاد، پرسپولیس، سپاهان و نفت تهران دارند. با این تفاوت که قهرمانی استقلال دست خودش است یعنی اگر بازی‌ها را برنده شود قهرمان خواهد شد.

 

https://hoorkhabar.ir/956کپی شد!
44