مسئولان رسیدگی به حساب خود را فراموش نکنند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیران، مسئولان و دست اندرکاران مناصب و مشاغل استان رسیدگی به خودتان را فراموش نکنید و تحول و تکامل معنوی، علمی و مذهبی خود را بسنجید.

آیت الله سید علی شفیعی در جلسه شورای اداری که امشب در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: مدیران، مسئولان و دست اندرکاران مناصب و مشاغل استان که به کارهای مردم رسیدگی می‌کنند مخصوصا در پایان سال که محاسبات بیشتری دارند کمی هم به حساب خود رسیدگی کنند.

وی مسئولان را خطاب قرار داد و ادامه داد: رسیدگی به خودتان را فراموش نکنید و تحول و تکاملی معنوی، علمی و مذهبی خود را بسنجید و بررسی کنید که در طول یک سال به چه جایگاهی رسیده‌اید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در آخر سال به خودمان سری بکشیم و کارهای مردم باعث نشود که از خودمان غافل شویم.

وی به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به افزایش جمعیت کشور اشاره کرد و گفت: برای اینکه در آینده دچار کسری و پیری جمعیت نشویم باید به تاکیدات مقام معظم رهبری توجه داشته باشیم.

وی افزود: بعضی اوقات در رسانه‌ها موضوعاتی مطرح می‌شود که با آنچه که واقع شده و یا ناطق بیان کرده است متفاوت است این با مقام خبرنگاری و گزارشگری منافات دارد.

https://hoorkhabar.ir/860کپی شد!
101