شهاب کرمی: می‌توانیم به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم/مقابل الجیش کمی استرس داشتیم

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید اگرچه تیم ما در جام باشگاه‌های آسیا تیمی ناشناخته است ولی مطمئنا می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

شهاب کرمی اظهارکرد: باتوجه به این‌که بازیکنان‌مان پس از مدت‌ها در جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کردند، به نظرم اولین بازی سخت بود. به هر حال باوجود این‌که در خانه حریف بازی می‌کردیم و کمی هم استرس داشتیم، این‌که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم به نظرم عملکرد‌مان خوب بوده است.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ۲۰ دقیقه نیمه اول مسابقه به صورتی بود که بازی مقابل یک تیم باشگاهی غیر ایرانی روی ما کمی تاثیر گذاشته بود که این تاثیر پس از ۲۰ دقیقه، افت خود را نشان داد و ما توانستیم کار خودمان را انجام دهیم. موقعیت‌هایی هم داشتیم ولی درنهایت این نیمه مساوی به پایان رسید.

 

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: در نیمه دوم توانستیم خودمان را به حریف تحمیل کنیم و موقعیت‌های بسیاری به دست آوردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشدند. به نظرم ما کمی از داوری ضرر کردیم و داور ۵۰ – ۵۰‌ها را به سود الجیش سوت می‌زد. هر چند ما خیلی به دنبال داوری نیستیم و به دنبال بازی خودمان هستیم تا ان‌شاالله بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

وی درباره تیم الجیش قطر گفت: این تیم برای بازیکن شماره ۱۰ خود که فرانسوی بود ۱۰ میلیارد تومان هزینه کرده بود که شاید این مبلغ کل هزینه یک سال باشگاه ما باشد. امکانات آن‌جا بسیار خوب بود و اگر نصف این امکانات در ایران باشد به نظرم سطح فوتبال ایران از آسیا هم فراتر می‌رود.

 

کرمی ادامه‌داد: در ایران چنین امکاناتی ازجمله زمین را در اختیار نداریم. واقعا  داشتن امکانات در افزایش سطح کیفی تاثیرگذار است. ازجمله اقداماتی که قطری‌ها برای تاثیر مثبت روی بازیکنان‌شان انجام داده بودند این بود که عکس بازیکنان‌شان را که در حین بازی گرفته شده بود، در ورودی استادیوم نصب کرده بودند. به هر حال این‌ها مواردی موثر هستند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: به نظرم آن‌ها حرفه‌ای فوتبال را دنبال می‌کنند و تمام تمرکزشان روی فوتبال است ولی شاید ما در ایران ۷۰ درصد حرفه‌ای کار کنیم. به نظر من حاشیه‌های فوتبال ایران در سطح آن تاثیرگذار است که نیاز است این حاشیه‌ها و اختلاف‌نظرها در همان خانواده فوتبال برطرف شوند و به رسانه‌ها کشیده نشوند.

 

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه در پاسخ به این سوال که باتوجه به نخستین دیداری که فولاد در جام باشگاه‌های آسیا انجام داد، تا چه اندازه به ادامه بازی در این رقابت‌ها و نتیجه‌گرفتن امیدوار شدید؟ گفت: به نظرم فولاد واقعا تیم خوبی است که توانست مقابل این تیم خوب قطری با آن امکانات به این صورت بازی کند. اگرچه تیم ما ناشناخته است ولی فکر می‌کنم می‌توانیم خیلی خوب نتیجه بگیریم و مطمئنا از گروه‌مان صعود می‌کنیم.

 

وی ادامه‌داد: با بازی‌ای که مقابل الجیش داشتیم، امیدوارتر شدیم ولی همه چیز تمام نشده است و این اولین دیدار ما در جام باشگاه‌های آسیا بود. باید بتوانیم دیدارهای آینده‌مان را به خوبی پشت سر بگذاریم و کاری هم به سایر تیم‌ها نداشته باشیم. ما با کسب ۱۰ امتیاز هم می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

 

کرمی در ادامه درباره بازی آینده تیمش مقابل الفتح عربستان در اهواز گفت: این تیم سال گذشته قهرمان عربستان شده است و باتوجه به آن‌‌چه شنیده‌ایم، تیم خوبی است.

https://hoorkhabar.ir/876کپی شد!
95